het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Inpakken en wegwezen. ;D Het volgende WK met een fris elftal gaan beginnen waarbij de leeftijd niet boven de 23 is... :eusa_whistle:

En SVP géén veteranen team meer neerzetten ;D
Volvoloos....

hanss850

Zo en nu een......... Oranjebitter
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

verron

Zo klaar, en nu weer over tot de orde van de dag........
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Marc O.

@Sbv, is dat een oom van jou die nu bij VI Oranje op RTL4 zit? Lijkt sprekend! ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 17-06-2012 22:48:45
@Sbv, is dat een oom van jou die nu bij VI Oranje op RTL4 zit? Lijkt sprekend! ;D
Geen idee, ik kijk geen voetbal of nabeschouwing.

Marc O.

Citaat van: Sbv op 17-06-2012 22:52:29

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Volgens mij heeft heel Nederland geen voetbal gezien  :eusa_wall: :eusa_wall:

)()()sT

Hahaha!

NinaPaul

Citaat van: elianmars op 17-06-2012 22:54:56

Volgens mij heeft heel Nederland geen voetbal gezien  :eusa_wall: :eusa_wall:

LOL :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjen850

Die journalisten zijn net als de voetballers zelf... Waardeloos.. Beetje woorden in de mond gaan leggen, labbezakken..

rpakuypers

Ik heb niets gezien maar hoor net dat het over en uit is ............ mooi ! Weg die oranje meuk en ik weet nog wel een mooie besparing van enkele tientallen miljoenen  :P

Groet,
Roger

t5karel

Heb er wel van genoten hoor,lekker spannend weer  ;D :eusa_dance:
Heb wel sterk de indruk dat de jongens nu niet echt aangeslagen waren..

Lekker ff op vakantie nu,beetje knallen en wat zippen aan een cocktailtje,en strak weer lekker aan de bak bij hun eigen cluppie.Waar ze wel tot hun recht komen.
Finale gaat tussen Spanje en Duitsland trouwens 8)

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Luc

Dat waag ik te betwijfelen. Duitsland haalt de finale, denk ik, hoop ik en lijkt me een iets te makkelijke voorspelling.
Tjechie is geen partij voor Portugal, dus Portugal haalt de halve finale.
Nu reeds de finale voorspellen waag ik me niet aan, maar Duitsland staat erin.

En dan krijgen we de onnodige analyse van Oranje... het was ***, het was bagger, verdedigend lieten we het afweten, en niet een beetje... zelfs de verbinding tussen verdediging en middenveld werkte *** met een hoofdletter. En als de middenvelders geen ballen krijgen waarmee ze de spitsen kunnen bedienen of op zn minst gevaarlijk kunnen maken, is t gedaan.

Het Oranje van vandaag werkt alleen maar als kabouter Wesley in vorm is, en dat is ie t afgelopen jaar nog niet geweest. Kwam ook niet in deze laatste wedstrijd, toen het alles op alles was, en ja, we hadden nog een kans.
Daarmee is ook de zwakheid van Oranje blootgelegd : het middenveld zou in dienst van Sneijder moeten staan, dus moeten de 4 verdedigers elk individueel maar ook persoonlijk hun mannetje staan. En daar gaat t mis : Mathijssen staat telkens ergens anders dan waar ie moet staan : in het centrum van de verdediging. Hij heeft al es bij het middenveld gestaan (WK 2010, toen Iniesta 1-0 maakte, stond ie zelfs met zn handen in zn zij en de enige die probeerde Iniesta te stoppen was VdV.Tegen Duitsland liet ie telkens Gomez uit zn rug weglopen, en bij beide goals van de Duitsers stond ie met zn rug naar de doelpuntmaker toe. Sterker nog, bij beide goals had ie de goal in zn rug en liep de verkeerde kant op. Hopeloze verdediger. Helaas is verdedigen het enige dat ie schijnt te kunnen. Ik zou willen dat Ooijer niet zo'n watje was en gewoon nog mee was gegaan, en wat mij betreft mag ie zich bedenken en gaat ie naar het WK 2014, weer mee.
Mathijsen is niet de enige zwakke schakel, al moet ik zeggen dat Vlaar vandaag heeft duidelijk gemaakt waarom hij samen met Heitinga, het nieuwe centrale duo van Oranje moet worden. We hebben geen betere op dit moment, en Vlaar kan nog veel groeien.

Dan over het middenveld, het is wel duidelijk dat de houdbaarheidsdatum van Van Bommel overschreden is, en alleen samen met De Jong is dat een goed koppel.
Nou ben ik sowieso geen fan van De Jong (sterker nog, als ik bondscoach was zou ik m nooit(want hij schopt één keer iemands been doormidden en leert daar zoveel van, dat t m de twééde keer gewoon wéér gebeurt) selecteren), en dus moet er een nieuw, fris koppel op het middenveld komen.
Goeie kandidaat lijkt me Theo Janssen, in een redelijk aanvallende rol, Schaars als controlerende middenvelder, Sneijder als linkervleugelspeler, Robben als rechtervleugelspeler, Van Persie als schaduwspits en Huntelaar geheel in zn eentje als echte spits.
Maar dat is allemaal aan de volgende bondscoach, denk ik.
Niet dat ik Van Marwijk bij deze wil afserveren, wat mij betreft krijgt ie nog een kans en als Oranje zich voor het WK kwalificeert, mag ie van mij ook nog eens het WK doen.

Maar t lijkt me duidelijk, dat de posititie van Van Marwijk, nu wel ter discussie staat.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342

Citaat van: verron op 17-06-2012 22:46:39
Zo klaar, en nu weer over tot de orde van de dag........
plus een hele dikke 1.  Blij dat die onzin over is en kunnen ze eens goed nadenken wat er wel neer te zetten de volgende ronde ipv 11 over het paard getilde idiootjes.

Ben

Inzet is omgekeerd evenredig aan het bedrag op de bank. Als je al miljoenen op de bank hebt, is het lastig om je motiveren.
De beste speler was Jetro Willems, die heeft nog geen dikke bankrekening.