scherp gepiep

Gestart door Antonio, 12-01-2010 15:57:31

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Hoe een tjilpende ventilator in een tuning topic veranderde ;D

verburgh

Zal dat ding ook in een V70 passen :eusa_think:

mikky

moet je even langskomen als we die van Antonio overzetten in die van mij

;D

Antonio

Citaat van: verburgh op 30-09-2010 16:15:42

als een V70 een derde bankje kan herbergen en er zit verder niks in de weg, zou het moeten kunnen.

Maak anders eens een foto van je achterbak met de klep, die het meest dicht bij de achterbank zit, omhoog.

@ Mikky: je ziet het helemaal zitten he. Komt goed hoor!

mikky

Ik niet alleen de kleine ook, kan die eens rustig slapen zonder al dat gekraak :eusa_dance:

verburgh

Citaat van: Antonio op 30-09-2010 16:23:42
Citaat van: verburgh op 30-09-2010 16:15:42

als een V70 een derde bankje kan herbergen en er zit verder niks in de weg, zou het moeten kunnen.

Maak anders eens een foto van je achterbak met de klep, die het meest dicht bij de achterbank zit, omhoog.

@ Mikky: je ziet het helemaal zitten he. Komt goed hoor!
Ik heb geen V maar een C  ;D vroeg het me gewoon af ;)

Antonio

Voor C moet het ook kunnen ;). Stukje hoeklijn links en rechts tegen de wielkasten bouten. Stuk koker op maat ertussen. Vastpikken. Demonteren, aflassen en weer monteren.

Et voila uw voiture is 3 kg gewichtiger...

verburgh

Citaat van: Antonio op 30-09-2010 16:37:21
Voor C moet het ook kunnen ;). Stukje hoeklijn links en rechts tegen de wielkasten bouten. Stuk koker op maat ertussen. Vastpikken. Demonteren, aflassen en weer monteren.

Dan zeg ik het hier ook nog maar een keer, in een C gaat dat niet ;)  ik heb een veerpootbrug achter en die komt op de veerpoten :P

Antonio

[/quote]
Dan zeg ik het hier ook nog maar een keer, in een C gaat dat niet ;)  ik heb een veerpootbrug achter en die komt op de veerpoten :P
[/quote]

Bovenop de veerpoten lijkt me ook een stuk effectiever!

-D©©©L-

Citaat van: verburgh op 30-09-2010 16:44:42

Dan zeg ik het hier ook nog maar een keer, in een C gaat dat niet ;)  ik heb een veerpootbrug achter en die komt op de veerpoten :P
Bij een deltalink achteras zie ik nog niet zo 1-2-3 hoe je veerpoten kwijt zou moeten raken.

verburgh

Citaat van: -D©©©L- op 30-09-2010 17:00:47
Citaat van: verburgh op 30-09-2010 16:44:42

Dan zeg ik het hier ook nog maar een keer, in een C gaat dat niet ;)  ik heb een veerpootbrug achter en die komt op de veerpoten :P
Bij een deltalink achteras zie ik nog niet zo 1-2-3 hoe je veerpoten kwijt zou moeten raken.
Het is de zelfde brug als die peteRR heeft ;) die komt onder de schokbreker montage plaat.