even voorstellen Spawater..

Gestart door Spawater, 14-06-2010 10:15:30

Vorige topic - Volgende topic

bertilv70

Spawater,

Als je stilte binnenin belangrijk vindt, moet je een V70N kopen(va 05/2000)
Ik had een V70N maar miste de beleving, :angel: daarom ben ik juist weer naar een classic gegaan(+ dat ik dit model altijd al veel mooier heb gevonden)
Als ik nu constant 80 o.i.d. rijdt hoor ik binnen (bijna) niets, maar bij het versnellen komt het verslavende roffelgeluid naar binnen. Dat is voor mij (persoonlijk)een ideale combinatie, want als je bij lange ritten constant in de "herrie"  zit wordt het al snel vermoeiend.
Suc6 met je speurtocht naar de voor jou ideale Volvo.

Spawater

ik vind de classic ook mooier dan de nieuwe inderdaad! Wat betreft het geluid, de classic maakt volgens mij bij lange na nog niet de 73db herrie die onze auto produceert bij 120 (op de teller), en meestal rij ik zelfs 135 op de teller (flinke afwijking) en dan is het helemaal niet leuk! Is het verschil tussen de nieuwe en classic echt zo groot??

Sem

Bij een V70N hoor je gewoon niets.... bij een Classic wel, maar niet storend.

Spawater

Inmiddels echt een V70 2.5D gekocht!!
Door alle tips op dit forum een heerlijke auto zonder verborgen gebreken, hij rijdt echt super in vergelijking met ons daihatsu gebakje (die gelijk maar op marktplaats staat..)
Iedereen ontzettend bedankt voor de hulp via de verschillende onderwerpen, ik blijf hier veel lezen en schrijven wat mij betreft!
De komende weken ga ik sowieso de distributieriem en de vacuumpomp vervangen (jawel, tikje in de motor) en er moet een spoiler op de achterklep en een 2 dins autoradio in. De mistlampen voor deden het niet maar dat was een kwestie van nieuwe lampjes (mensen zijn soms zo laks!) en er is al een setje nieuwe afstandsbedieningshuisjes besteld.
Natuurlijk de foto's:

groetjes

Spawater!

henry classic v70

Dat ziet er netjes uit, mooie kleur...... Veel plezier met de Roeter
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Spawater

Ja de bekleding is ook echt nog perfect! Alleen wat deukjes in de deuren van parkeergarages/plaatsen, jammer dat mensen niet voorzichtig kunnen zijn als ze de deur opengooien..

Reftone

Daar heb ik er ook een paar van bij gekregen afgelopen jaar, grrrr....

The Volvoboy

Mooi man! :D Veel plezier ermee!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Eric Kubbe

Mooie kleur, veel veilige km.-ers gewenst. Overigens de kleine deukjes in je deuren kun je er eenvoudig uitlaten halen bij een hierin gespec. bedrijf.(uitdeuken zonder spuiten) Succes.

bas_v70

mooi woodline van binnen!
Wat voor dubbeldin ga je er inzetten? Een volvo sc? Als je er ook nog een carkit /navi /mp3/ipod aan wilt hangen zou je ook voor een alles-in-een kunnen gaan. Ik heb zelf een sc-901 (met 3cd wisselaar) en dolby met een parrot eraan. Erg fijn. Maar als ik een leeg gat moest vullen zou ik voor een moderne gaan.
Veel fijne km gewenst!

fredtref

Mooie auto, veel plezier met je diesel

Loezzie850

Wat een mooie! Erg mooie kleur ook :)

Spawater

Ja ben er nog erg blij mee na een paar weken!

@bas_v70 de radio is voorlopig toch maar een 1 dins geworden en ik heb een bakje via MP gekocht voor eronder. Het geluid in de auto is nu echt geweldig, wil er nog wel een paar D-stijl speakers bij hebben.

De 8 cdhouder die er eerst onder zat heb ik aan mede forumlid Remcov13 verkocht, toen hij voor kwam rijden met zijn V70 viel me op dat heldere koplampen wel heel cool zijn!! hebbuh! Overigens zijn ook zijn velgen mooi.. :eusa_clap:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,43964.msg887385.html#msg887385

The Volvoboy

Mooi zeg! Zilverkleurige Comet's! Zeker doen!! En die heldere koplampen trouwens ook ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Spawater

Yes! eindelijk de spoiler erop  :eusa_dance:, heeft wat werk gekost om hem van zwart kunststof naar bordeaux rood metallic te krijgen maar dan heb je ook wat. Oh en er zit nu ook een setje aerotwin's van Bosch op. Dennis heeft er een nieuw setje distributieriemen, waterpomp en een nieuwe vacuumpomp op gezet, dus hij loopt weer als een zonnetje..volgend weekend de " nieuwe"  columba's en het feest is compleet!
natuurlijk de foto's:

Voor de vorm nog even de voorkant met Airotwins