Talibram stelt zich voor

Gestart door Talibram, 16-05-2010 11:07:00

Vorige topic - Volgende topic

Talibram

Goedemorgen!

Ik - Bram, 31 jaar - ben blij me op dit forum te kunnen melden als eigenaar van een rode R, voorheen in eigendom van forumlid de Ridder. Helaas moet ik nog tot minimaal medio juni wachten totdat mijn nieuwe liefde in volle glorie afgeleverd wordt, maar dat is (hoop ik) nog net te overbruggen.

Ben al een hele periode op zoek geweest naar een (T-5)R, maar heel concreet is het tot een kleine 2 maanden geleden nooit geworden. Dit was pas de tweede die ik fysiek bekeken heb, dus wat dat betreft is de zoektocht snel tot een einde gekomen. Deal was snel rond, mede gezien de gunstige prijs. Wel moet er nog een aantal zaken in orde gemaakt worden (o.a. krukaskeerringen, schokbreker rechtsvoor en nog wat andere dingen die ik niet heb onthouden). Vond de auto er verder ondanks zijn leeftijd mooi strak uitzien, weinig beschadigingen en interieur goed in orde. Het rijgedrag is ondanks dat je in een auto van 14 jaar zit ook zeker niet verkeerd alhoewel ik de afgelopen 4 jaar alleen maar in aftandse 500 euro-wagens gereden heb...

Afijn, foto's volgen later nog. Wel met dank aan andere forumleden bijgaand wat links naar o.a. "oude" foto's (incl. de advertentie):

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33125.0.html

http://s25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/RedRmeet-09-09/?action=view&current=IMG_3375.jpg

http://link.marktplaats.nl/343888924

Tot snel!

Bram

P.s. voor tips m.b.t. bijvoorbeeld het pillen van de alcantara bekleding houd ik me graag aanbevolen!

rifwachter

Hallo Bram,

Welkom op het forum, en veel plezier alvast gewenst met je mooie R.

Zien we je ook op de rode R meeting in September,in Apeldoorn ?

Gr.  Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Talibram

Hallo Rene,

Bedankt! Wanneer is de rode R meeting dan precies? Apeldoorn is wel lekker dichtbij (kom uit Nijmegen).

Groeten,
Bram

rifwachter

Hier nog een foto van je R, de eerste van L.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Talibram

rifwachter

Citaat van: Talibram op 16-05-2010 11:16:54
Hallo Rene,

Bedankt! Wanneer is de rode R meeting dan precies? Apeldoorn is wel lekker dichtbij (kom uit Nijmegen).

Groeten,
Bram

11 september, kijk even bij "meetings".

Gr. Rene

Talibram

9-11 he?!? Ik zal mijn agenda er eens bij trekken...

rifwachter

Talibram

Lijkt me leuk. Vooralsnog ben ik er bij!

arjen850

Citaat van: Talibram op 16-05-2010 11:41:24
Lijkt me leuk. Vooralsnog ben ik er bij!

Meld je dan maar snel aan,des te meer "rooien"des te meer vreugd ;D
Trouwens van harte gefeliciteerd met je aankoop,en hopen dat het wachten niet te lang gaat duren ;)
Idd zo van de foto's ziet hij er echt keurig uit :eusa_clap: Ik ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet..

Groet Arjen

KIM

Welkom; ik heb je vast toegevoegd aan het lijstje voor de Rode R meeting.

Ik kan me je auto niet meer goed herinneren van de vorige R meet; wie was de vorige eigenaar?

Talibram

Volvo850 93

Welkom op het forum en met de aankoop van je rode roffel

Veel plezier ermee en veilige km toegewenst

Mvg Dennie

N I E L S

Erg mooi zo'n rode R in combinatie met dat lichte interieur.

arjen850

Het is nu medio junie, waar istie? ;D