Voorstellen: DiVloVlo

Gestart door DiVloVlo, 17-08-2010 11:27:07

Vorige topic - Volgende topic

DiVloVlo

Dag allemaal, bij deze stel ik mij even voor op het forum.

Mijn naam is Marcel en woon in de kop van Noord-Holland.
Ik rij inmiddels alweer 7 jaar met plezier in een 850 T-5 uit 1994 waar natuurlijk wel een paar dingen aan mankeren  :'(
De airco heeft het eigenlijk nooit gedaan, de lak is sinds een jaar op een paar plaatsen vreemd gaan doen en sinds een paar weken is de drukgroep het behoorlijk aan het begeven. En toch rij ik er nog steeds met plezier in na al die jaren (en het gehobbel bij het optrekken)...

Maar toen liep ik deze week via een vriend tegen een V70 classic (2.4 Europa) met 215.000km aan  ;D
Beetje in gerookt, 2 remschijven moeten vervangen worden en laksschade op 1 punt maar verder eigenlijk als nieuw.
En het belangrijkste: Het 850 gevoel blijft redelijk bestaan! Zelfs de roffel is duidelijker te horen bij het optrekken!
Dus maar besloten om de 850 niet meer op te knappen en voor de extra ruimte te gaan (nu ik inmiddels ook een dochter heb).

Ik ben helemaal happy en dus maar besloten om na jaren weer eens een verse start in de volvo-scene te maken.
De naam DiVloVlo komt overigens van de bijnaam "de vlovlo" die mijn vriendin ooit eens aan de 850 gegeven heeft.
Verder zijn wij beiden niet italiaans ofzo.

Met groet!

Ps. Foto's volgen later, ik heb ze nog niet op internet staan.

FGG

Welkom op 't Forum, Marcel.

Waar in de kop?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

DiVloVlo

Schagen, hometown of paasvee en popweekend.
Ik begrijp dat je uit de buurt (kan) komen?
En volgens mij speel je ook WoW als warlock? (maar dat terzijde)

jrkalf

Ik dacht dat die avatar niet bij een warlock vandaan kwam :)
zegt de priest/pally/warlock :P

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

mehn

Citaat van: FGG op 17-08-2010 11:29:00
Welkom op 't Forum, Marcel.

Hij zit hier al een tijd hoor. Heeft alleen een nieuw account aangemaakt zie ik nu  :eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DiVloVlo

Klopt wel, maar de laatste keer dat ik hier was dateert van een paar jaar terug.
Het forum is heel anders geworden en de leden zijn allemaal nieuw voor mij.
Nieuwe volvo, nieuw begin :)

DiVloVlo

De foto's dan maar (zegt de warlock, warrior, priest)