speakers in achterstijlen 855

Gestart door Turboooh, 17-01-2004 17:23:37

Vorige topic - Volgende topic

Turboooh

Heeft iemand misschien ervaring met het inbouwen van speakers achter de achterlicht units van een 855? De bedrading die daar reeds aanwezig was bleek bij mij niet te werken op de speakers die ik had aangesloten. Bij mijn vorige V40 was dit geen probleem dus ik vermoed dat ik gewoon iets over het hoofd heb gezien.
Alvast erg bedankt voor de hulp.

paul

aax

ik heb deze speakers ook werken goed ik heb ze tegelijk met de speakers in de portieren achterportieren geplaatst. heeft jou radio wel vier uitgangen? anders ff onder het dashboard de bekleding losnemen en de draden opsporen. je kunt dan ook checken of de bedrading die naar de achterstijl lopen in orde zijn.  sluit de speakers aan zoals het hoort, ontbloot de draden met de juiste kleur onder het dashboard, neem een penlite baterij 1,5v en maak contact met de ontblote draden op + en - pool van de accu als het goed is hoor je de speakers een beetje kraken, zo niet dan heb je ergens een draad breuk en das niet prettig
succes

paul-r

Ik heb vorig jaar een origineel speakersetje gekocht bij een dealer. Het was echt alleen een kwestie van aansluiten (stekker instekkenm speaker vast klemmen) en klaar. Het volgens mij niet echt met de radio te maken hebben want als het goed is ligt er ook voor het inspuggen in de radio een standaard stekker klaar.
Misschien draden kapot? Beide kanten hetzelfde?

Paul