OBDII uitlezer omg HvH

Gestart door Jaco S, 20-08-2008 00:26:04

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Hallo

Ik zit nogal een beetje te kijken wat er aan de hand kan zijn met me ABS/Tracss
Maar wil me wielsensor ruilen van links naar rechts....maar aangezien ik geen zin heb elke keer naar de dealer in naaldwijk te rijden en dan vervolgens 20euro neer te leggen om uit te lezen....vraag ik of er iemand die omgeving van naaldwijk-hoek van holland OBDII kan uitlezen??

grt
Jaco

woutt

Vraag eens bij het schadebedrijf van Leo Schoenmeijer, daar zitten Volvofielen.

Jaco S

Citaat van: woutt op 20-08-2008 21:50:10
Vraag eens bij het schadebedrijf van Leo Schoenmeijer, daar zitten Volvofielen.

Ik heb daar keer heen gebeld moesten ze vragen of ze OBDII konden uitlezen zeggen ze ja is oud systeem kunnen we niet uitezen

850 R

ik weet dat ik een beetje laat ben, maar een werknemer van schoenmeijer heeft nu een 850R station. misschien dat ze hem nu wel kunnen uitlezen. een werknemer van schalkoort heeft trouwens ook een 850, uit mijn hoofd ook met OBDII. anders weet ik het ook niet
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

hvdmountain

Citaat van: 850 R op 02-06-2010 19:09:40
ik weet dat ik een beetje laat ben, maar een werknemer van schoenmeijer heeft nu een 850R station. misschien dat ze hem nu wel kunnen uitlezen. een werknemer van schalkoort heeft trouwens ook een 850, uit mijn hoofd ook met OBDII. anders weet ik het ook niet
Als je CeeBee (Chris) hier van het forum bedoelt, die werkt niet meer bij Schoenmeijer.

mehn

Citaat van: dbs1 op 21-06-2010 10:07:02
Ik dacht dat de 850 voorzien was van OBD-I?

T/m MY1995, daarna OBD-II

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

candor

nu in duitsland..Marktkauf, 45 euro een OBDII lezer.
Zaak zit in Meppen (dld)

haasje

Is het een obd2 lezer die geschikt is voor volvo my 1996-1999, anders werkt hij nog niet. De meeste universeel lezers kunnen dit niet (goed) uitlezen.