Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

net ff overleg met vrouwtje gedaan

ik kom in volvo  ;D

zij denkt nog na om in de mazda mx-5 te gaan , ze moet nog even over denken haha( achterwiel aandrijving en super gevoelig op nat wegdek  :evil: )

greetz maus
Blackstone under construction

Luc

Citaat van: ulkeman op 19-04-2011 14:29:47
Citaat van: arjen850 op 20-03-2011 22:08:13
Citaat van: ulkeman op 19-03-2011 20:27:16
ik mag toch wel hopen dat ik tegen die tijd weer mag rijden :eusa_pray:

Dat is idd wel te hopen ja :eusa_pray:

ben er bang voor dat ik niet mee doe :eusa_wall:
zie mijn topic voor meer info.

Jammer Stephan!

Mijn vriendin kan niet, ze moet met ene A.Rieu of zoiets meespelen in de Arena, of zoiets. Levert schijnbaar ook nog wat poen op.
Mag ik wel een vriend meenemen? Heeft wel een rijbewijs, maar geen eigen auto. En dan heb ik nog een andere maat, die wel mee zou willen doen met zn Opel Astra automaat. Lijkt mij zelf wel leuk, hebben we een auto om het Volvo-geweld tegen af te spiegelen. Zou t kunnen cq mogen?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

arjen850

natuurlijk mag dat, hebben we ook nodig om aan het minimaal aantal deelnemers te komen. dus super dat je je vrienden erbij betrekt:)

ulkeman

vind het ook erg jammer.

maar ik heb nog even om te herstellen.
bennie gaat wel gewoon met de 740.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjen850

ik kan me voorstellen dat je het jammer vind, maar ook voor jou geldt, dat je eerst maar eens moet zien dat je wat opknapt, die rijtraining is vele malen minder belangrijk als jou gezondheid stephan. 

Rovanvel

hmmm klinkt eigenlijk wel gezellig, en ik moet zeggen dat een slipcursus erg belangrijk is (zeker als je een keer bijna de bocht uitvloog bij nat weer en te weinig profiel... :-[ ). banden heb ik ook gelijk die dag vervangen.

Ik moet nog ff kijken.
Is er trouwens nog wel plek ?

arjen850

plek is er zeker nog, laat maar weten of je komt;)

de geneRaal

ik kom,samen met vrouw ;D

ik : V-70 R awd

zij : mazda mx-5

wordt lache  :eusa_dance:

greetz  maus
Blackstone under construction

Luc

MX-5 : willen we allemaal wel een rondje in boenderen denk ik...
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

arjen850

Door de verschillende pagina's heen zijn er al aardig mensen die zich hebben opgegeven, ook zijn er een aantal mensen die aangeven misschien te willen komen, zouden die misschien een defintief besluit kunnen geven?
Ik zal deze week even bij elkaar zoeken wie er nu allemaal echt mee gaat, en dan zal in de laatste week van mei de uitnodiging met factuur weer worden verzonden.

Marc O.

Ik heb me geloof ik eens laten ontvallen dat het me wel leuk leek om mee te doen maar heb me niet officieel aangemeld. Als het effe meezit ben ik dat weekend in Zweden (:eusa_dance:) dus ik kom definitief niet.
...The Nile isn't just a river in Africa...

ulkeman

op mijn reactie zul je even moeten wachten tot maandag.
dan weet ik of ik weer mag rijden hopelijk ;)

afdeling dalfsen

Rovanvel

denk dat ik er toch niet bij zal zijn deze keer (wel als er een volgende keer komt). heb weer wat problemen met ABS+Tracs (waarschijnlijk weer de module) en ik wil dat goed opgelost hebben voor ik daar aan mee ga doen.
dus mij kan je van de misschien lijst wegstrepen :(

ulkeman

Deel 2, 11 juni:                                                  
weet niet of dit het goede complete lijstje is dus graag aan vullen of verbeteren als ik het fout heb overgenomen

Arjen850                                                          
Luc                                                                    
Ulkeman                                                            
Hans Duiven(ovb werk)
Bennie940
Verron
KIM als fotograaf
Maat Verron met Subaru

vandaag goed nieuws te horen gekregen dus ik ben er gewoon bij :eusa_dance:

afdeling dalfsen

arjen850

Citaat van: Rovanvel op 09-05-2011 12:51:34
denk dat ik er toch niet bij zal zijn deze keer (wel als er een volgende keer komt). heb weer wat problemen met ABS+Tracs (waarschijnlijk weer de module) en ik wil dat goed opgelost hebben voor ik daar aan mee ga doen.
dus mij kan je van de misschien lijst wegstrepen :(

Tja, je hebt nog een maand dat te herstellen :D