Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

#45
Nou, kben blij dat je controle goed heeft uitgepakt..
Hans ,waarom wil je mij controleren? Ben ik een klein kind die zomaar wat roept? Mijn intentie is idd zoals jij al aangeeft samen met de instructeur een gezellige en leerzame dag te organiseren.. Als er dan door anderen aan mijn oprechtheid getwijfeld wordt omdat een instructeur van een ander bedrijf zijn wenkbrauwen laat zakken.. Is er een stukje plezier toch weg..
Ik weet niet of dit gewoonte is, maar anders moet je misschien ook eerst  bij mij in apeldoorn polshoogte komen nemen of ik hier wel een rode R meeting kan laten plaatsvinden..

Misha

Dit begint een goed topic te worden ! :eusa_dance: :evil:

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Jans Duiven

Citaat van: arjen850 op 02-07-2010 15:38:05
Nou, kben blij dat je controle goed heeft uitgepakt..
Hans ,waarom wil je mij controleren? Ben ik een klein kind die zomaar wat roept? Mijn intentie is idd zoals jij al aangeeft samen met de instructeur een gezellige en leerzame dag te organiseren.. Als er dan door anderen aan mijn oprechtheid getwijfeld wordt omdat een instructeur van een ander bedrijf zijn wenkbrauwen laat zakken.. Is er een stukje plezier toch weg..
Ik weet niet of dit gewoonte is, maar anders moet je misschien ook eerst  bij mij in apeldoorn polshoogte komen nemen of ik hier wel een rode R meeting kan laten plaatsvinden..

Laat ik het hier op houden:

Als een collega van mij (die ik al 12 jaar ken, en een niet commercieel ambulance rij-instructeur is) zijn bedenkingen heeft over dat bedrijf, dan ga ik even kijken.

Leg mij maar eens uit wat daar verkeerd aan is.


arjen850

Citaat van: Hans Duiven op 02-07-2010 21:56:22
Citaat van: arjen850 op 02-07-2010 15:38:05
Nou, kben blij dat je controle goed heeft uitgepakt..
Hans ,waarom wil je mij controleren? Ben ik een klein kind die zomaar wat roept? Mijn intentie is idd zoals jij al aangeeft samen met de instructeur een gezellige en leerzame dag te organiseren.. Als er dan door anderen aan mijn oprechtheid getwijfeld wordt omdat een instructeur van een ander bedrijf zijn wenkbrauwen laat zakken.. Is er een stukje plezier toch weg..
Ik weet niet of dit gewoonte is, maar anders moet je misschien ook eerst  bij mij in apeldoorn polshoogte komen nemen of ik hier wel een rode R meeting kan laten plaatsvinden..

Laat ik het hier op houden:

Als een collega van mij (die ik al 12 jaar ken, en een niet commercieel ambulance rij-instructeur is) zijn bedenkingen heeft over dat bedrijf, dan ga ik even kijken.

Leg mij maar eens uit wat daar verkeerd aan is.



Hans kheb je verteld hoe jouw reactie voor mij overkwam, daarmee is het wel klaar denk ik he ;) Ik zou zeggen laat je verrassen op de baan.. Kan ik nog rekenen op je intresse? :D

arjen850

Ik hoorde trouwens wel dat je een mooie T 5 hebt.. ;D

danmarc

Ik heb alles hier eens gevolgd ... heb zeker interesse in een dergelijke dag. Leer ik mijn eigen auto eens van een andere kant bekijken. Dus count me in!!!

arjen850

Wegens vakantie van zowel ikzelf als de trainer is het niet gelukt een datum te stellen.. Zodra onze vakantie voorbij is zal er een datum volgen.. Eerste richtlijn zal ongeveer zijn in begin oktober..

Groeten Arjen

UserID6342

Jesses, heb jij zo lang vakantie ??  Begin oktober zegt tie dan ;D ;D Ik wou eigenlijk gisteren al....

Jans Duiven

Citaat van: arjen850 op 06-07-2010 17:45:40
Wegens vakantie van zowel ikzelf als de trainer is het niet gelukt een datum te stellen.. Zodra onze vakantie voorbij is zal er een datum volgen.. Eerste richtlijn zal ongeveer zijn in begin oktober..

Groeten Arjen

Ik heb iets gehoord over 9 oktober?

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 06-07-2010 22:30:31
Jesses, heb jij zo lang vakantie ??  Begin oktober zegt tie dan ;D ;D Ik wou eigenlijk gisteren al....

Was het maar zo'n feest ;D

arjen850

Citaat van: Hans Duiven op 06-07-2010 22:38:34
Citaat van: arjen850 op 06-07-2010 17:45:40
Wegens vakantie van zowel ikzelf als de trainer is het niet gelukt een datum te stellen.. Zodra onze vakantie voorbij is zal er een datum volgen.. Eerste richtlijn zal ongeveer zijn in begin oktober..

Groeten Arjen

Ik heb iets gehoord over 9 oktober?

Dat klopt idd Hans, maar die datum is nog niet helemaal zeker.. en we zijn nog bezig met een 2e datum,,

Groet Arjen

jgvdv

hoor graag wanneer hoe en wat

vandaag de nieuwe s60 gereden op rdw circuit pffff wat een aparte veiligheidsdingen...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Loezzie850

Even een hele domme vraag, maar hoe goed is zo'n training voor je banden? Ik zag n boel rook op die fotos ;)

KIM

Deze trainingen vinden altijd plaats op een natte baan.
De bandenslijtage is verwaarloosbaar klein.

Loezzie850

Aah okee, klinkt dus best interessant :)