Rijtrainig, slipcursus

Gestart door arjen850, 27-06-2010 20:16:20

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Thijs T5 op 11-06-2011 07:35:21
Net uit m'n nest gerold...

Tot straks mannen belooft een redelijke dag te worden.

Groet Thijs

Toch niet te hard gevalen he? :D

KIM

Zooooo.
Die wieltjes zijn weer schoon; de rest ziet er nog wel goed uit. Over 10 minuten ga ik rijden.
Tot straks allemaal!

arjen850

Citaat van: KIM op 11-06-2011 07:36:32
Zooooo.
Die wieltjes zijn weer schoon; de rest ziet er nog wel goed uit. Over 10 minuten ga ik rijden.
Tot straks allemaal!

Hoe heb je de koffie alweer Kornelis? Zorg ik dat die om iets voor 9 klaar staat :D

KIM

Zwart; ik ben niet zo moeilijk  ;D

)()()sT

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

ulkeman

het is nog niet afgelopen  :P

ik ga zo die kant nog even op om te kijken ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

maruska

kan toch zijn dat die malloten aldaar ff iets op het forum zetten ^^ ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

beunmaat

Ben benieuwd naar de foto's :P

arjen850

rpakuypers

Was leuk om die pk's in actie te zien. Jack en ik en de zonen waren mee en we werden verrast door een fikse onweersbui ....................

De blik van meneer Duiven naast zijn vrouw in de Alfa was trouwens goud waard  :eusa_pray:

Groet,
Roger

ulkeman

haha ik ben er weer zal zo wel foto's uploaden,

jammer van de regen smiddags even maar dat mog volgens mij de pret niet drukken :eusa_dance:

hierbij wat foto's
er was een hoosbui ::)

duurde maar even en daarna was het toch nog weer mooi ;D

de rode

verder nog een paar foto's

beginnen met remmen :D

en dan tot stilstand :eusa_whistle:

der was iets met een blik :eusa_think:

arjen neemt de definitie van asfalt schrapert wel heel serieur :o :eusa_dance:

meer foto's staan op mijn photobucket, misschien zal ik vanavond er nog een serie op het forum plaatsen ;)
http://s781.photobucket.com/albums/yy94/ulkeman/

afdeling dalfsen

Jack v

Ik heb ook  nog een paar foto's:

Leuk om even kennis te maken met jongens waar je vaak forumcontact mee hebt maar nog nooit reallife ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Zo ik ben der weer, ze zullen nu ongeveer stoppen denk ik, maar mijn rugje wou niet meer wat ik wou, en dan moet je verstandig zijn en kappen. ik vond het ontzettend gezellig en we hadden een heel leuk kluppie, iedereen bedankt voor de positieve inbreng :eusa_clap:

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid, na eerlijke en serieuze email wisseling waarin hij besloot dan weer wel en dan weer niet te komen omdat het forum niet meer leuk was en hij met alle meetingen en dergelijke wou stoppen, vervolgens wou hij weer wel mee, terwijl ik hem dat om hem tegen zichzelf te beschermen af heb geraden. Maar nee hij moest en zou mee, ik hem voor de zoveelste keer weer vertrouwen gegeven, en 1 ieder raad het, meneer meldt zich af.. De hele voorgeschiedenis zal ik jullie besparen, maar hij heeft mij enorm teleurgesteld, en dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Het uiteindelijke rersultaat is dat hij nooit meer voor wat dan ook bij mij hoeft aan te kloppen.

Goed nu de foto's, das veel belangrijker, en we hadden nu wel 1 voordeel, er vlogen geen sloop onderdelen over de baan, want de forum slopert was er dus niet ;D
Zal ze eens gaan uploaden ;)

ulkeman

Citaat van: arjen850 op 11-06-2011 18:48:58
Zo ik ben der weer, ze zullen nu ongeveer stoppen denk ik, maar mijn rugje wou niet meer wat ik wou, en dan moet je verstandig zijn en kappen. ik vond het ontzettend gezellig en we hadden een heel leuk kluppie, iedereen bedankt voor de positieve inbreng :eusa_clap:

Eigenlijk zoals verwacht schitterde onze grote vriend Jeff WEER in afwezigheid, na eerlijke en serieuze email wisseling waarin hij besloot dan weer wel en dan weer niet te komen omdat het forum niet meer leuk was en hij met alle meetingen en dergelijke wou stoppen, vervolgens wou hij weer wel mee, terwijl ik hem dat om hem tegen zichzelf te beschermen af heb geraden. Maar nee hij moest en zou mee, ik hem voor de zoveelste keer weer vertrouwen gegeven, en 1 ieder raad het, meneer meldt zich af.. De hele voorgeschiedenis zal ik jullie besparen, maar hij heeft mij enorm teleurgesteld, en dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Het uiteindelijke rersultaat is dat hij nooit meer voor wat dan ook bij mij hoeft aan te kloppen.

Goed nu de foto's, das veel belangrijker, en we hadden nu wel 1 voordeel, er vlogen geen sloop onderdelen over de baan ;D
Zal ze eens gaan uploaden ;)
:eusa_clap: ben het helemaal met je eens we hebben het er nog even overgehad gewoon in 1 woord: jammer

afdeling dalfsen