Injectoren revisie

Gestart door verburgh, 26-06-2010 21:59:10

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Ludo op 27-06-2010 23:37:20
Tja Arjen, wie niet luisteren wil.  ;D  :P

Nieuwe zijn amper duurder...
dankje ludo  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

verburgh

Net naar terlouw geweest 30 euro ex voor 5 injectoren reinigen en reviseren geen geld dacht ik zo.

Ludo

30 euro is inderdaad niet veel.
Is het dan ook wel ultrasoon gereinigd, mét meetrapport. ???

Joeri

Citaat van: jan piet op 26-06-2010 22:06:35
Zou mijnsherenland, terlouw eens erg vriendelijk aankijken en een bak bier toezeggen.... :eusa_shhh:
:o M''n hometown in het nieuws!  8) Best goeie zaak trouwens, maar wist niet dat ze redelijk uniek zijn in wat ze doen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

jan piet

Citaat van: verburgh op 28-06-2010 13:34:21
Net naar terlouw geweest 30 euro ex voor 5 injectoren reinigen en reviseren geen geld dacht ik zo.

:eusa_shhh: Zie je wel? Wereldtent!
Gr,JP  8)

verburgh

Citaat van: Ludo op 28-06-2010 14:56:27
30 euro is inderdaad niet veel.
Is het dan ook wel ultrasoon gereinigd, mét meetrapport. ???
Idd  ;)

verburgh

Ze worden ultrasoon gereinigd en ze krijgen een nieuw filter en nieuwe  rubberringen.Ze doen eigenlijk niks in injectors maar ze gaan het binnenkort wel doen zei hij omdat er veel vraag naar is.

jan piet

Nou, niks doen. In benzine injectoren, maar heb je de testbanken gezien die daar staan voor dieselinjectoren? Klein vermogen waard..
Ik kreeg de tip van mijn dealer in Dordrecht nadat ik met mijn diesel ooit daar geweest was (mijnsherenland) omdat ik de dealer mijn reparatie niet toevertrouwde. Toen mijn 740 ralle injectoren had riep de receptionist: "maar jij kent Terlouw toch?""voor een bak bier en een paar stuivers helpen die je wel" en inderdaad: de dealert rekende € 650, Terlouw een paar tientjes...
Gr,JP

verburgh

Citaat van: jan piet op 28-06-2010 23:18:56
Nou, niks doen. In benzine injectoren, maar heb je de testbanken gezien die daar staan voor dieselinjectoren? Klein vermogen waard..
Ik kreeg de tip van mijn dealer in Dordrecht nadat ik met mijn diesel ooit daar geweest was (mijnsherenland) omdat ik de dealer mijn reparatie niet toevertrouwde. Toen mijn 740 ralle injectoren had riep de receptionist: "maar jij kent Terlouw toch?""voor een bak bier en een paar stuivers helpen die je wel" en inderdaad: de dealert rekende € 650, Terlouw een paar tientjes...
Gr,JP
Heb ik gezien inderdaad nergens op bezuinigt daar,En ik heb daar nog veel meer gezien dikke turbo's  ;D ze doen ook zaken met rica zei hij en wat ik al eerder zei ze willen meer gaan doen in benzine voertuigen,Een mooie zaak met mooie prijzen  :eusa_shhh: