Hallo, ik stel me even voor .... verzekerings gezeik is nu opgelost

Gestart door Berserker, 30-06-2010 19:48:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berserker

Nou, net terug uit Polen.
Wat een auto's zeg die 850's, ik heb nog nooit zo comfortabel 800 km gereden naar Polen, het leek wel of de rit niet 8 uur duurde, maar 4 uur.
In alle auto's die ik voor mijn 850 had kwam ik gebroken aan en na 3 uur rijden werd ik de rit al zat en had ik kramp in mijn rechterbeen, last van de rug en zitvlak. Maar in de 850 nix nada nergens last van.
En ik moest wel uitkijken met de rechtervoet want voor je het weet zit je op de 150 waar je maar 100 mag.
En geen probleem met de motor, geen koelvloeistof verlies meer, geen olie verbruik en de rit kostte me rond de 85 liter op 820 kilometer (tank propvol gegooid in Nederland en vlak voor de Poolse grens op reserve en weer vol gegooid)  met 2 personen en een volgepakte kofferbak en achterbank.
Voor mij geen ander merk auto meer :)

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

macdriver

het word nog druk hier in flevoland met al die volvo liefhebbers ;D :eusa_dance:

Berserker

#33

Aanrijding met de Volvo, een Renaultje knalde achterop mijn 850 toen ik stilstond op weg naar huis toen er iemand voor me af moest slaan, mijn uitlaat afgeknapt bij de demper en krassen op mijn achterbumper maar verder niets denk ik, Renaultje hele voorkant aan puin, bestuurder was een Pool en degene van wie de auto was belt me morgen terug om schadeformulier in te vullen.

Alleen nu ben ik zo stom geweest om hun kenteken niet op te schrijven (telefoon batterij leeg en geen pen bij me en die Pool had ook geen pen), maar die gast werkt bij Polynorm en ik hoop dat die mensen mee werken, Politie wilde niet komen, hebben er geen tijd meer voor zeiden ze, te druk met bonnen schrijven denk ik....
Maar goed, morgen de uitlaat weer aan elkaar lassen want zo kan ik niet blijven rondrijden, wel weer pech, net mijn Volvo een beetje netjes gemaakt en net voor 330 euro door de APK heen en nu krijg je dit.......................​.......
Ook erg irritant dat ik mijn schade formulier niet bij me had, die Pool had dat formulier ook niet bij, mijn telefoon was leeg, kon dus niets noteren en geen pen bij me en die Pool ook geen pen bij zich, hij belde wel de eigenaresse van de auto, maar die zat weer in Eindhoven en die belt me morgen terug, dus hoop dat alles fatsoenlijk geregeld gaat worden.

Maar goed, Volvo 850's zijn niet te slopen, die klap was aardig hard, die hele renault was aan puin van voren (hij kon nog wel rijden), bumper scheef, motorkap aan puin, rechter zijscherm aan gort en ik heb alleen maar een kapotte uitlaat die weer te lassen is en een kras en barst op mijn achter bumper











rogerV701998

Ik hoop voor jou dat ze zich inderdaad melden morgen. :eusa_think:

ulkeman

haal je achterbumper er ook maar af.
waarschijnlijk is alles daarachter ook krom.
wat er voorzorgt dat het in de toekomst gaat roesten
en dat zie je aan de buitenkant niet,


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

MICHEL306

Als eerste welkom, en een super wagentje heb je daar.beter dan de ford esrot.....hmm affijn, jammer van zo een ongeluk,en zo zie je maar, dit had je ford niet zo overleefd denk ik dus mazzel heb je en geen pech.
Was aan de foto te zien toch tijd voor een nieuwe uitlaat, dus nu heb je die gratis....ook niet verkeert..
Zeewolde, oja dat k*t gat in de polder waar mijn zus woont....en waar spijker is /was gevestigt...en waar vlakbij elk jaar een super festifal is. :angel:

Hoop dat je veel plezier hebt van je roffel.


gr M

.

Berserker

Net ook achter gekomen dat mijn achterklep iets scheef is nu en niet goed meer aansluit.
Dit word zaterdag opgelost, een maatje van me is schade hersteller en die komt kijken of we die klep hetzij torderen een beetje of we de scharnieren iets gaan bijstellen.
De kant waar me auto is geraakt sluit goed aan maar de andere kant (rechts) niet.

Heb nu wel een leuk rally geluid onder me auto vandaan, alleen het klinkt niet Volvo hahaha

MikeyQR


Berserker

Citaat van: MikeyQR op 07-07-2011 21:11:13
Zit er geen knik in je zijscherm?

Nee, geen knik en mijn bumper is ook niet ontzet of scheef.
wel is die schroef los waar die normaal aan vast zit en die beugel is iets scheef, maar die maak ik wel recht, maar verder niets schokkends.
ik haal als ik vakantie heb over een week mijn bumper los om te kijken of er verder niets krom is en om roest te voorkomen.
Morgen op mijn werk die uitlaat lassen, ik heb even geen geld voor een nieuwe en laat dat de verzekering maar oplossen.
kromme beugels en dergelijke doe ik ook op mijn werk, of ik maak zelf nieuwe, ben toch lasser/ijzerwerker/constructiebankwerker van beroep

mjansen

ik zou niet teveel doen voor er een schade-expert is langsgeweest

Berserker

Citaat van: mjansen op 07-07-2011 21:30:42
ik zou niet teveel doen voor er een schade-expert is langsgeweest

De uitlaat zal ik wel moeten doen, anders dondert die er van af, zal ook de verzekering er morgen over bellen, dit is mijn enigste auto en ik moet er mee naar mijn werk en ik heb al een kleine 800 euro aan deze auto uitgegeven afgelopen maand voor APK en andere zaken (90% heb ik zelf gedaan dus dat scheelde weer arbeidsloon bij een garage) o.a. compleet nieuwe remmen voor en achter en nieuwe stuurkogel, dus mijn geld is op.

walter leever

da's minder,idd te hopen dat 't allemaal goedkomt,schade.  :eusa_pray:

Jammer genoeg zie ik dat je een sedan hebt,anders had ik wel een achterbumper voor je(denk zelfs in de juiste kleur)

walter

Berserker

Dinsdag word mijn auto getaxeerd voor het schaderapport.
Maar nu zei mijn verzekering dat ik dan ook verplicht ben om bij de garage waar hij dan staat de auto ook te laten repareren?
Dit is onzin toch? Je kunt toch ook gewoon het verzekeringsgeld laten uitkeren en dan zelf de reparaties doen, of is dat tegenwoordig veranderd?

dita

ik had de politie vermeld dat ik een sterke alcohol lucht rook, dan komen ze meestal wel...
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk