BNVI - 2013

Gestart door Misha, 02-07-2010 13:02:32

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Thuis gaat t nog wel, alles stijf dichthouden etc . T  was net nog slechts 26 graden in de achtertuin ..

Op t werk is een geheel ander verhaal,  krijg regelmatig associaties met machinisten en stokers op de grote vaart
en dan nog uit een grijs verleden ..
Ik heb de thermometer uit de perserij vandaag maar weer in de van AC voorziene regelkamer gehangen vanmorgen,
die gaat immers maar tot 50 graden, zo blijft hij tenminste heel ..   :angel:

Drinken drinken drinken is het,  zat vandaag op ca 9 liter water in 8 uur tijd.  

Houd er trouwens rekening mee dat een al dan niet oudhollandsch mensch bij een vochttekort van ca 3% van het normale vochtvolume
al serieuze afwijkingen en met name reactiestoornissen gaat vertonen.
Dus ook met gevaarlijke werkplekken en of machines Oppassen! ..  :eusa_shhh:

Iets waar we in de vliegerij heel erg voorzichtig mee omgaan, je zit immers in je "prive-broeikas" in het zonnetje en droogt vreselijk uit op die manier.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jack v

Nu om 23.41 nog steeds 23.3 gr buiten heerlijk.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Taranis

Citaat van: Sbv op 27-06-2011 19:23:15
ruilen....geen airco, denk dat ik maar ik de V70 ga slapen vanavond

Ik zat te twijfelen of ik m'n luchtbed en slaapzak in Goes neer zou gooien en lekker onder de airco zou gaan tukken ;D

hathü

Hier in Doetinchem nog steeds zonnig en een graad of 30.

Walter

nou hier was het ff afgekoeld maar nu komt die BNVI met stip door mijn broek heen....

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Een hoop paniek over enorm onweer, maar voorlopig is het zonnig en zinderend heet hier.
Morgen de helft?  :eusa_eh: ;D

Vulk

De temperatHuur is hier net op een kwartier tijd 6°C gezakt, zonder dat er één druppel water gevallen is. :o

elianmars

Citaat van: )()()sT op 28-06-2011 15:45:44
Een hoop paniek over enorm onweer, maar voorlopig is het zonnig en zinderend heet hier.
Morgen de helft?  :eusa_eh: ;D

Citaat van: )()()sT op 28-06-2011 19:03:28
Voor Maastricht: 35 graden, 5 minuten later 21.
Ik dacht dat de hagelstenen door het glazen dak naar binnen kwamen  :o

Ja?  ;D

elianmars

Man, man, wat heb ik het weer warm gehad vandaag. Stond in de volle zon. Nooit geweten dat ik zoveel kan zweten (dat rijmt  :D).

Chris

Citaat van: Taranis op 28-06-2011 12:25:37
Citaat van: Sbv op 27-06-2011 19:23:15
ruilen....geen airco, denk dat ik maar ik de V70 ga slapen vanavond

Ik zat te twijfelen of ik m'n luchtbed en slaapzak in Goes neer zou gooien en lekker onder de airco zou gaan tukken ;D

Gisteravond ook maar de airco weer tevoorschijn gehaald. Al is het zo'n mobiele, het werkt prima. Kamer was lekker koel, het is nu bij mij echt niet te doen zonder aangezien m'n slaapkamer aan de zonkant zit onder het platte dak.

Hans Duiven

Zeiknat perineum met klefplekken tot op het scrotum na een rondje grasmaaien... pffff

volvobug

Citaat van: Hans Duiven op 22-05-2012 17:05:23
Zeiknat perineum met klefplekken tot op het scrotum na een rondje grasmaaien... pffff
:eusa_sick:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

hathü

Volgende keer voor het maaien een inlegkruisje van moeders in je onderbroek stoppen. :eusa_sick: ;)

henry classic v70

.. :eusa_think: een mager 8-tje dus ::)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rpakuypers

Volgende keer maar in je blote sphincter ani externa, dan kan de wind er wat langs en heb je minder last van dat zeiknatte ..... ;)

Groet,
Roger