Meeting achterhoek

Gestart door antraciet, 03-07-2010 22:33:50

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Tim N op 22-08-2010 19:31:10
Dacht ik al maar zie andere wielen op zijn avatar dan op de auto.

Ook uit Hengelo toch? Kwam hem laatst iig op de Haaksbergerstraat tegen kruizing Breemarsweg.

Yep, Michel woont in Hengelo.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

T-5R Jorn

Het was weer een geslaagde meeting!

Ik vond het erg gezellig, veel mooie auto's gezien en weer een paar leuke gesprekken gehad. Op de terug weg nog ff lekker een paar sprintjes getrokken samen met Michel, was weer erg snel thuis :eusa_dance:

Antraciet, bedankt voor het organiseren van deze meeting :eusa_clap:
MY RIDE 855 DOP T-5R

Powerpete

wat nou gladde bandjes die kunnen makkelijk nog 500 Km mee.....  ;D ;D ;D

en de rest.....ook voor grotere formaten---> klik op  http://s25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/Achterhoekmeet%2022-8-10/

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

pwassink

Voordeel van je auto als wegwijzer te benutten.. hij staat nergens op , ghe ghe ..

Was een leuke meeting, zoonlief had even een onderonsje met een klimrek, klimrek won
maar na een ijsbehandeling bleef het nogal opkomende ei binnen de perken en genoot hij toch weer,
Weer een hoop bekenden gezien, en aan die lijst weer een stel toe kunnen voegen
was gezellie.

Peter en Rik
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Rainbird

Ook wij zij weer thuis, het was erg gezellig, ook nog wat bekenden gezien die ik al kende maar niet wist dat ze forum lid waren.  ;D

Leuke gesprekken gevoerd, nog een aantal ideen op gedaan, gelijk vanavond de rolhoes en de bagage schermen gemonteerd.

Helaas geen foto's gemaakt.

Erg mooi al die verschillende 850 bij elkaar te zien en de verschillende eigenaren te spreken en bevestigd te krijgen dat er geen standaard 850 rijder bestaat.

Het was gezellig en tot een volgende keer ook namens onze jongste deelnemer (4,5 mnd)  :eusa_clap: :eusa_clap:

antraciet

Aan iedereen die aanwezig was, hartelijk dank. Vervolg gaat er zeker komen gezien de grote opkomst. Ik ga nog even nadenken over hoe dit evt uit te breiden interessanter te maken in combinatie met poets- sleutelevenement indien interesse. Tenslotte mijn excuses dat ik voortijdig wegmoest maar diegene die mij zou vervangen zat nog halverwege Italie  :-[. Wat mij opvalt is dat de forummers al net zo betrouwbaar zijn als de roffels waarmee men rijdt. Meer dan 100% opkomst. Applaus   :eusa_clap: en bedankt dat jullie de meeting tot een enorm succes (in mijn ogen) hebben gemaakt.

groet Arjen

Tim N

Rainbird

@ Arjen,

JIJ bedankt voor dit leuke en gezellige initiatief

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Powerpete

Arjen, goed geregeld, en ik denk dat daar wel wat groters nog georganiseerd kan worden, ben even over het evenementenveld gelopen maar daar kan je serieus een paar auto's kwijt.....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

antraciet

antraciet

Heb nog wel een aantal ideeen zal v/d week kontakt opnemen met de mods  ;)

antraciet

@ Peter je zoon had met mijn zoon ook nog ff een idee over een voetbal die een paddestoel bleek te zijn  ;)

verburgh

Citaat van: antraciet op 23-08-2010 00:37:11
Heb nog wel een aantal ideeen zal v/d week kontakt opnemen met de mods  ;)
Een soort zwarte cross maar dan met volvo  ;D

antraciet

Neeee combinatie van ....  ;D