houi stelt zich voor

Gestart door houi, 05-07-2010 05:35:13

Vorige topic - Volgende topic

houi

goedemorgen allemaal.
Al een tijdje struin ik rond op dit forum. als puber vond ik de 850 al super, nu nog steeds. Sinds een maand in het bezit van een tdi. estate. wat een geluid! Heb hem aangeschaft voor mijn gezin: vrouw en drie kinderen, en voor mijn bedrijf, en natuurlijk voor mezelf :) (fotograaf). word ik ineens toch serieus genomen! Zin om alles te leren over deze auto en ook zelf reparaties uit te voeren met jullie hulp!
groet,  Huy Nguyen (ook namens vrouw en kinderen, want die genieten er ook van!)

heutink

;D
Goedemorgen Houi, welkom  op vroege tijdstip.........veel plezierige en veilige kilometers gewenst vanuit Enschede
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Eric Kubbe

Succes met je wagen. Een verstandige keus zowel zakelijk als prive. Hoe oud is hij, want zoals je weet is een auto van 15 jaar oud aantrekkelijk voor de ondernemer in de bijtelling.

henry classic v70

Welkom op 't forum Houi, zo te zien aan 't knipperlicht heb je een v70 aangeschaft
Citaat van: Eric Kubbe op 05-07-2010 08:36:44
Hoe oud is hij, want zoals je weet is een auto van 15 jaar oud aantrekkelijk voor de ondernemer in de bijtelling.
deze is nog geen 15 jaar oud.......
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hathü

Welkom, mijn TDI kocht ik ook voor mijn gezin ;D, maar vooral voor mezelf ;). Feit is dat het veilig vervoer voor je vrouw en kinderen is en dat ie ook ideaal is om veel spullen mee te nemen.

houi

dag mannen, het is idd een v70 uit '98. Nog heel goed in de lak.
Ik heb hem op privé staan en de zakelijke km geef ik op.

vraagje: mag de auto achter een beetje nadeinen? (met de voet op de trekhaak)
Dat doe ie nl.

groetenissen!

Alaindjie

Huy, veel plezier met de auto ! Met de auto op prive inderdaad alleen 0.19ct per km declareren hoewel alle beetjes helpen, nietwaar ? Nog 3 jaar dus dat is aftellen :-) Als volgend jaar de eerste TDI's 15 jaar oud zijn, zou dat nog wel eens een interessante optie kunnen worden, benieuwd naar al je rijplezier. Nog opties etc ??

houi

hoi Alaindjie,

yep alle kleine beetjes helpen.
Alles is xtra wanneer de vorige een xsara 1.4 is geweest.
Hoe het portier al dicht valt, doe hem weleens 2x dicht... trekkracht. Ik heb in deze anderhalve maand al zoveel plezier gehad!(en al zoveel gereden! 4000)

opties: cruise control, stoelverwarming, ecc airco (doet het niet meer), half leer.

kzie dat je er twee hebt. heb je ergens foto's staan?

groet!

Alaindjie

Hoi Houi,

mijn auto's staan onder mijn introductie, althans links ernaar om precies te zijn .....
En voor ik mijn GLE had, had ik toen ik net zelfstandig werd een Peugeot 205 op grijs kenteken die als opties een rechter buitenspiegel en een 5e versnelling had. Een mens kan zich makkelijk gelukkig prijzen, ook na 10 jaar leaseauto's .....
Airco heb ik overigens bij de dealer laten checken op lekkages en opnieuw laten vullen voor EUR 140,- bij de Volvo dealer in Delt. Absoluut de moeite waard met dit weer .....

Ciao

bertilv70

Hallo Houi,

Veel suc6 met die strakke bak!
(gave foto trouwens die middelste, zit je dochter mooi "in de bak" :)

BertilV70

Henk855

Nette wagen hoor en nu even langs de airco service om een check te laten doen, bij mij deed de airco het ook niet en na vullen was het weer een vrieskist. Goede kans dat er te weinig koelmiddel in zit.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Alaindjie

Citaat van: Eric Kubbe op 05-07-2010 08:36:44
Succes met je wagen. Een verstandige keus zowel zakelijk als prive. Hoe oud is hij, want zoals je weet is een auto van 15 jaar oud aantrekkelijk voor de ondernemer in de bijtelling.

Helaas Eric is er geen enkele TDI nog 15 jaar oud, heb in heel Europa gezocht (wilde er ook specifiek een met automaat) maar de eerste exemplaren die ik kon vinden dateerden van oktober 1995, blijkbaar werden ze daarvoor nog niet geleverd. Wel de ultimate auto voor iedereen die een 8xx/x70 Classic zakelijk wil rijden, denk ik, hoewel ik geen idee heb van de kilometerkosten op basis van LPG G3 ....