Ook Erik_D zal zich maar even fatsoenlijk voorstellen dan.

Gestart door Erik_D, 19-07-2010 14:55:19

Vorige topic - Volgende topic

Erik_D

Kwam er net achter dat ik me eigelijk nog nooit officieel goed fatsoenlijk had voorgesteld.
Bij deze ga ik dit direct even recht trekken.

Even wat historie.

Toen ik een klein jongetje was en toen de 480 uitkwam dacht ik altijd zo 1 wil ik hebben wat een gave auto.
Toen ik 18 was en net mijn rijbewijs had heb ik uiteraard bijna direct een 480 gekocht waar ik heel lang met veel plezier in heb gereden.
In de loop der jaren nogal wat 480's versleten maar wat waren dat prettige auto's.
Toen de vrouw in verwachting was van de 3'e kleine had ik besloten om naar iets groters te kijken, nadat ik eerst een audi a6 gekocht had, besloot ik toen die besloot om ermee op te houden weer op zoek te gaan naar een volvo estate aangezien ik altijd gek geweest ben op het model.
Voor mij waren een aantal zaken belangrijk, als eerste het budget, ten tweede LPG ten derde kilometerstand, aangezien ik nogal wat kilometers per jaar rijd (80k) wilde ik een auto met niet al teveel kilometers.

Maart vorig jaar nadat ik eerst op zoek was gegaan naar een T5-R op lpg of eventueel ombouw na aanschaf kwam ik snel tot de conclusie dat dit op het moment niet haalbaar was, een prachtige CY inclusief ombouw naar LPG was gewoon schrikbarend duur.
Uiteindelijk heb ik dan ook besloten om een V70 te kopen die reeds voorzien was van LPG en die ook nog niet al te veel kilometers had gelopen.

Even een foto tussendoor:

En nog 1:

Deze V70, uit eind 1997 had bij aanschaf net 215.000 gelopen, teller staat sinds vorige week op 291.000.
Wat heb ik eraan gehad, banden, achterremmen heb ik vernieuwd, stuurstang moest eens vervangen worden, distributie riem is vervangen bij 260.000, al met al de normale zaken aan onderhoud die een auto nodig heeft lijkt mij.

Volgende week staat de afspraak om de gehele LPG installatie na te laten kijken en de slangen te vervangen +filters.

Ow ja en dit weekend gaat er een nieuwe stereo in komen.

En ja voor de mensen die het opgevallen is het is een duitse auto ;)

thuur

hathü

5T058