Prijs aircoleiding

Gestart door spijky, 10-07-2010 14:29:21

Vorige topic - Volgende topic

spijky

Hallo, even een vraagje.

Heeft er misschien iemand een idee wat de aircoleiding, van compressor naar accumolator kost voor een V70 '98 2,5T
Wartel zat dusdanig vast dat de draad te beschadigd is.  :(
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

remcov13

Voor mijn 10v was dat 150 eurootjes bij de dealer .
Uiteindelijk via estateservices in Obdam een
Scantech exemplaar besteld in Zweden,
koste een derde, rond de 50 euro.

Succes,

Remco

CharlieFox

Ik heb 'n Deltamil ac. Zitten in Dalfsen. Leiding is gewoon standaard 3/8 inch aluminium leiding. Kun je zo op de rol kopen. Er zitten alleen van die unieke felsrandjes op de uiteinden, voor de wartels. Is met een speciale tang gedaan, die niemand heeft overigens. Dat is het punt. Al zitten googlen en rondbellen.

Deltamil vroeg rond de € 110,00 voor de leiding vanaf het schutbord tot aan de accumulator. Is ca 60 cm lang met 1 haakse bocht en verder wat lichte knikjes. Vind ik echt te veel van het goede. Nu de leiding gewoon ingekort en voor € 30,00 een stukje ac slang aan laten krimpen.

De korte leiding van accumulator naar condensor (ca 2 x 10 cm kort) heb ik wel bij Deltamil besteld. Komt morgen binnen. Kost me € 45,00. Ik vind het echt te veel, maar ja, had geen keus. AC slang was te stug en te dik om "scherp de hoek om te gaan".
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...