Let op!! productie fout in meyle draagarmen

Gestart door aardigebas, 23-07-2010 21:43:41

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

reactie van Autoteile_24, redelijke grote leverancier in DLD:

-----------

Beste spekkie99,

i have no news about different problems with the Volvo-QL! We not only sell
these QL to NL and no other customer has complained these items til now.
But if it should be that you´ll have any problems with your QL, then you
have warranty of 4 years, cause they are Meyle HD-(heavy-duty)parts. And
the way of warranty is the normal way, like in every other way of
reclamation. Best regards - Claus Mühl/autoteile_24

-autoteile_24

----------------

daytonawim

;D ;D ;D

Daar heb ik ze ook vandaan

4 jaar garantie  :o :o

razorx

Ik denk, in alle respect, dat we dit topic voorlopig als gerucht mogen beschouwen.
Dit is een gerucht dat van tijd tot tijd ook opduikt op andere auto fori.
Nog nergens een zwart op wit bevestiging van het verhaal gehoord.

En het kan niet vaak genoeg herhaald worden dat correcte montage bij Meyle-HD's nóg belangrijker is dan bij het origineel.
De Meyle's hebben een soort vertanding in het rubber aan de binnenkant, mochten ze onbelast vastgezet worden komt er een extreme kracht op die vertanding en zal een spoedige dood hun deel zijn.

evanmandos

oftewel: goed handvast zetten zodat de bussen nog kunnen bewegen. Auto op zijn wieltjes zetten, vering ff een paarkeer indouwen en dan op 65nm+120gr zetten(of gewoon lekker vastjengsten als je niet zo'n pietlut als mij bent met de momentsleutel).

Heb mijn meyle's ook bij AutoTeile24.de weg, goede ebayhandelaar als heel veel weggehaald en nooit moelijk doen ;)

heb nog even gescheckt trouwens, Meyle heeft een 4 jaars garantie waar eigenlijk weinig beperkingen in zitten, kun je moeilijk een miskoop aan doen ;) na 4 jaar zijn ze zeker terugverdiend. Enige kosten die je kunnennekken zijn arbeidsuren, maarja bij mij zijn het mijn eigen uren, dus lekker gratis!