Plug and play met iCarPlay Cassette 800

Gestart door petrolhead, 16-07-2010 15:08:08

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Onlangs een Itouch gekocht.

Tja en nu aansluiten met de SC 901 => heb een iCarPlay Cassette 800 besteld op internet voor ongeveer 25 euro voor het proberen.
Welnu: cassette erin, pinnetje in de Itouch. Afstemmen van het geluid van de radio en Itouch en lekker luisteren :eusa_dance:
Letterlijk plug and play.

wouter1220

Veel centjes voor zo`n ding als ik eerlijk moet zijn....

Heb ook zo`n cassete unit gehad in mn Lincoln, in de VS. Kan me herinneren dat
ik daar hooguit een paar dollar voor kwijt was ;)

Snellebaksteen

Volgens mij heb ik zo'n ding 20 jaar terug ooit gekocht om m'n portable cd player aan de cassette radio te koppelen. Koste toen zeker niet meer dan 15 gulden..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

petrolhead

Ja misschien heb ik teveel voor betaald; wilde alleen eigenlijk delen dat dit ook een optie is om je IPod ect te laten communiceren met een volvoradio omdat over het algemeen nog vele rond rijden met een cassettehouder erin ;)

wouter1220

Neemt idd niet weg dat het een hele simpele tool blijft om je Ipod/MP3 speler aan te sluiten
zonder gelijk aan de bekabeling te gaan knutselen!

En natuurlijk stukken goedkoper dan de Ipod Adapters die te krijgen zijn....

henry classic v70

Citaat van: petrolhead op 16-07-2010 15:08:08
Onlangs een Itouch gekocht.

Tja en nu aansluiten met de SC 901 => heb een iCarPlay Cassette 800 besteld op internet voor ongeveer 25 euro voor het proberen.
Welnu: cassette erin, pinnetje in de Itouch. Afstemmen van het geluid van de radio en Itouch en lekker luisteren :eusa_dance:
Letterlijk plug and play.

Kijk Charles da's nog eens handig en jij kunt heerlijk genieten van je Itouch.

Citaat van: Snellebaksteen op 16-07-2010 15:27:59
Volgens mij heb ik zo'n ding 20 jaar terug ooit gekocht om m'n portable cd player aan de cassette radio te koppelen. Koste toen zeker niet meer dan 15 gulden..

Sorry hoor maar wat kostte 20 jaar geleden een autoband of uitlaat of een ander onderdeel, is een uit de lucht gegrepen vergelijking!!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Joeri

Tja zet een i in je merknaam en je betaalt minimaal het dubbele tov hetzelfde product zonder i  :eusa_whistle:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

viking_in_shorts

Ik heb een jaar of 3 (?) geleden voor zo'n ding 12 euro betaald bij de Media Markt in Den Haag. Ik heb 'm nog steeds in de auto zitten omdat af en toe ook de NextBase erin gaat :eusa_dance:

llinssen

Mooiere oplossing is de blitzsafe, maar ook die kleine radiozenders (illegaal in nl) werken verbluffend goed.

@viking_in_shorts: jij hebt toch een icelink oid. Daarmee kon je de ipod ook echt bedienen vanaf de sc901?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

viking_in_shorts

Klopt:ik heb n USA-spec pa11-hon

In mijn middenconsole ligt ook mijn 160 gb iPod die nooit de auto uitgaat. Maar af en toe wil ik even spelen met bv mijn psp of iets anders waar n 3,5 mm plug aanzit. Daarom toch nog de cass als reserve in de auto.

Ik moet overigens nog steeds op zoek naar de leverancier van n nieuwe kabel. Degene die ik nu heb doet t niet met mijn iPhone.

rovelra

Citaat van: viking_in_shorts op 17-07-2010 16:39:26
Klopt:ik heb n USA-spec pa11-hon

In mijn middenconsole ligt ook mijn 160 gb iPod die nooit de auto uitgaat. Maar af en toe wil ik even spelen met bv mijn psp of iets anders waar n 3,5 mm plug aanzit. Daarom toch nog de cass als reserve in de auto.

Ik moet overigens nog steeds op zoek naar de leverancier van n nieuwe kabel. Degene die ik nu heb doet t niet met mijn iPhone.

Laadt ie niet bij ?
Daar zijn adapter stukjes voor te krijgen ...
Zie hier eventueel :
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://terrywhite.com/techblog/archives/1549

MvG Rogé