Gestolen

Gestart door Remko555, 30-09-2002 15:04:57

Vorige topic - Volgende topic

Remko555

Afgelopen week is mijn ex-T5R gestolen in de buurt van Amstelveen.Het gaat om een Zwarte 850 T5R estate met het kenteken JX-LD-07 en hij had rode remklauwen was handgeschakeld en had voor de rest alle opties.Kmstand was ongeveer 125000 km en het is een originele nederlandse auto.
Voor info die je hebt over de auto evt kun je altijd bellen op 06-14787520

Alvast bedankt.
Remko

Victor

Is wel vreemd. De 2e T5r binnen een paar dagen en in dezelfde buurt.
Misschien is er alle reden voor andere T-5R rijders om extra waakzaam te zijn.
Ik ben inmiddels 5 dagen mijn auto kwijt en baal nog steeds enorm. De kans dat hij terugkomt acht ik minimaal, zeker nu er nog een tweede is gestolen bekruipt mij het gevoel dat ze op bestelling worden gestolen.

jan855t5r

Hey Remko,

Ik voel met je mee... :'(
Ik heb ook een link naar deze thread op de 700/900-site gezet in de hoop dat een van de collega-Volvo-rijders jou auto spot. ???

zie http://www.volvo700vereniging.nl/
(forum > algemeen)

groet en sterkte,
jan855t5r

Remko555

Het is niet meer mijn auto want ik had hem in februari al verkocht maar ik wil de eigenaar van de auto helpen en dacht meteen aan jullie site.Ik hoop dat ie hem snel terug vind want het was een mooi exemplaar.

jan855t5r

Aha! OK.

Maar gevonden moet 'ie, begrijp ik, nog steeds...?
Ik zal er in ieder geval naar uitkijken.

Groet
Jan855t5r

Reitse

Het begint inderdaad verdacht te worden dat er T5-R'en gestolen worden. Nu las ik laatst ook iets in de krant over diefstal op bestelling... Misschien is als volgende tuning dan ook iets van een metalen staaf met slot door het stuurwiel iets? Het maakt diefstal in ieder geval een stuk lastiger.
Ik hou overigens de oogjes wijd open, mocht ik iets zien, al zal een achtervolging lastig worden...
Sterkte in ieder geval!