850 RACING STRIPES!

Gestart door camp, 28-05-2007 18:03:47

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Citaat van: camp op 28-05-2007 21:08:27
Nee, Esveldt, je kunt dansen wat je wilt, maar Ludo is goed bij de pinken: het gaat inderdaad om de achterzijramen links en rechts, en dan om een smalle strook aan de onderkant (zie de hoogte van 14mm) en op de straatauto's, niet de raceauto's.

Ik zal proberen de pagina uit de brochure te scannen. Dan zie je ook de Zippo, al vrees ik dat daarvoor hetzelfde geldt als voor mijn stickertjes: niet meer verkrijgbaar.

camp

Daarom zie je ze niet op de foto.  :P
Puppy Power!!!

matRRR

beter lezen....

In het bericht staat dat de BTCC rijders óp de auto's waar ze mee op de weg reden deze stickers hadden zitten!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Ronbroek

Deze heb ik onlangs via marktplaats in m'n bezit gekregen:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

LekkeRRRR

Dit is de zippo:

;)/jan

LekkeRRRR

Hier gaat het om:

De twee strips die ik hier boven elkaar op de kast geplakt heb (met een plakbandje).

;)/jan

riscybeertje

Hoe kom je aan die stickers anders wil er wel 2 stuks!!!!

Henk855

Goed voorbeeld van de strips en ze laten maken bij K&N in Wormerveer, die gasten maken alles en als groupsbuy misschien met leuke korting.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

triton

Doe mij er ook maar 2 dan.

André
Professioneel raddraaier

sas

Citaat van: Esveldt op 28-05-2007 19:44:27
of dit logo:

http://members.home.nl/p.esveldt/DSC_1274.jpg

Is eigenlijk hetzelfde als de hele achteruit.

Duurde even ruim een jaar maar de strips zijn opgedoken... Zijn idd erg mooi!

Trouwens Esveld, zo'n horloge heb ik ook! Redelijk uniek volgens mij  :P

cas

weet Camp nou al dat ze waarschijnlijk gevonden zijn?  ik vind ze ook wel mooi.  toch wel aan de binnenkant plakken en niet buiten lijkt mij.....

kan altijd nagemaakt worden. wat dacht je van, zonder de zwarte band erachter, dus gewoon lossen letters en losse rode streep!!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Tim N

cas

nou, gewoon de afbeelding zelf zoals hier op de foto. hij wist alleen te vertellen dat hij ze ooit gezien had.....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

den dis

ik ben wel geintereseer in zo een zippo
als iemand hier nog info over heeft