Groetjes van een BMW rijder

Gestart door dubversion, 07-08-2010 11:40:16

Vorige topic - Volgende topic

dubversion

Hallo allemaal !

Ik heb me nog niet voorgesteld, en dat is niet netjes. Ik ben Jeroen en heb een BMW 325 ti compact, waarin ik vorig jaar een supercharger heb ingebouwd (van ess tuning). Daardoor ging ik op de bank van 175 pk op de wielen naar 272 pk (200 -> 320 op de krukas).

Daardoor heb ik een voorliefde ontwikkeld voor customized turbo's en superchargers; ik ben nu al aan het sparen voor de charger voor de volgende auto (maar dat duurt nog wel een paar jaar)....

Eenmaal een supercharger/turbo, wat is N/A dan nog  ?

Ik ben dan ook bezig met het opzetten van een meeting, maar dat is topic in meeting forum.

Ik weet dat volvo vanuit de fabriek al wat turbo's levert en dat maakt volvo wel interessant !

groetjes,

Jeroen

The Saint

Welkom op het forum!

Ik heb het meeting-topic gelezen. Geen deelnemer hier (alleen een standaard turbo in mijn V70R AWD) en ook geen toeschouwer, maar vind het wel een heel mooi initiatief!

Succes R mee!
No shirt no shoes, no pinball

V70geRwin

Welkom hier, mooie BMW  :eusa_clap:
Je mag best wel wat meer over je auto vertellen, past de charger er zo op of moet je nog met de internals aan de gang? Krijg je de luchtkoeler er een beetje mooi in? En we zijn dol op fotos hier hoor  ;D

dubversion

Citaat van: spekkie99 op 07-08-2010 13:23:33
Welkom hier, mooie BMW  :eusa_clap:
Je mag best wel wat meer over je auto vertellen, past de charger er zo op of moet je nog met de internals aan de gang? Krijg je de luchtkoeler er een beetje mooi in? En we zijn dol op fotos hier hoor  ;D

Hi spekkie99,,
thanks voor je compliment !
De auto is verder standaard; enige mods zijn:

- supercharger met intercooler (die zit onderin en past prima)
- Extra dubbele uitlaat van AC Schnitzer
- getinde glazen
- 3 gauge in middenconsole voor boost, oliedruk en olietemp

Ik heb niet zoveel foto's; ik denk na de meeting komen er wel een paar bij ! Kom ook !

groetjes,

Jeroen