Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Zonde DP is er weinig lol te beleven.... Waarom heb je dat ding er onderuit gehaald?

:D

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

henry classic v70

Citaat van: Teddy81 op 07-05-2011 11:35:33
Wil je het verschil in profiel zien? ;D

Waarschijnlijk wel, rijdt zelf ook nog op winterbanden.............. :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sem

Citaat van: elianmars op 06-05-2011 23:48:37
Ik denk dat de voorbanden vooral sneller zijn gesleten door de ralle stuurkogels.
Tja, dat zou best eens kunnen, maar over het algemeen zijn ze over de hele breedte flink afgesleten. Als ik m'n raam open had met een scherpe bocht dat kon je het rubber ook wel echt horen oprullen..  Had echt even een maandje eerder moeten wisselen, maar wilde eerst deze Perfo's als winterset houden.
Citaat van: )()()sT op 07-05-2011 00:30:57
Zonde DP is er weinig lol te beleven.... Waarom heb je dat ding er onderuit gehaald?

:D
Ik had hem er onderuit gehaald, omdat ik de auto wilde verkopen en zo'n ding los veel meer opbrengt dat als ie eronder hangt. Daar komt bij dat het nogal een duur jaartje was en ik het geld goed kon gebruiken. Ik kon er bijvoorbeeld wel door op vakantie en had vlak daarvoor toch besloten op een LPi in te laten bouwen.. Als ik die €.850,- niet voor die uitlaat had gebeurd was dit alles waarschijnlijk niet gebeurd. Probeer nu alleen maar eens weer voor €.850,- aan zo'n Ferrita DP/racecat en catback te komen..  :eusa_shifty:

Citaat van: Jeff op 07-05-2011 01:39:57
Dat vraagt wel om een fotootje he Sem! ;)

Waar zou je foto's van willen zien dan? De veerpootbrug? Daar zijn al 1000 foto's van volgens mij.. kan me niet voorstellen dat je foto's wil zien van de Perfo's met Michelins...

Sem

Nou.. Sem is blij! Ik heb weer een Ferrita gescoord! Hij werd hier aangeboden en ik was er erg snel bij. Een complete Ferrita met DP en racekat. Hij komt van een 18T met rechte flens en kan dus volgens mij gewoon op mijn 13G. Zo niet.. jammer dan. Één ding is wel een beetje jammer en dat is dat er een lambdazondegat te weinig in zit. Ik dacht dat alle 850's en X70's turbo twee lambda's hadden. Deze heeft alleen een gat voor de kat en niet één er na. Gelukkig wil Ted deze voor mij erin zetten! :eusa_dance:  Ik ben reuze benieuwd. Mocht overigens iemand juist deze DP zoeken en heeft de juiste voor mij dan is dat natuurlijk ook top! Ook heeft Sem een short-shifter gekocht. Ted heeft hem er even in 3min in gezet  :eusa_clap: en ik vind het best fijn. Wel een tikkie zwaar, maar dat wend vast! Als klap op de vuurpijl ook nog een Forge Dumpvalve overgenomen.. :eusa_think:  Ik weet nog niet of ik dat leuk ga vinden, maar er is maar één manier om daar achter te komen. Lijkt me wel lol... Als het maar niet één of ander "darth vader" wordt. We gaan het meemaken!

Tot nu toe ben ik blij.

Oja.. ook heb ik mijn "nieuwe" dashboard binnen met bijrijdersairbag.. deze ga ik dus proberen in te bouwen. Ik hoop dat het een beetje voorspoedig gaat en dat Volvo er al een beetje rekening mee heeft gehouden dat ik dit later in wilde bouwen.  :eusa_pray:  Aangezien de bevestigingsogen van mijn eigen dash afgebroken zijn en mij dash dus gewoon los zit komt dit helemaal goed uit. Helaas is mij eigen "onderdek" alleen mooier.. Ik weet niet of ik dit over kan zitten en alleen de bevestiging kan gebruiken, maar dat ga ik allemaal later even bekijken. Ik zal hier een fotosessie van bijhouden.

Sem

Teddy81

Ik heb het allemaal al even mogen bewonderen, lekker Sem!! ;D

Sem

Citaat van: Teddy81 op 16-05-2011 12:15:57
Ik heb het allemaal al even mogen bewonderen, lekker Sem!! ;D
Jaha.. dat gaat helemaal goedkomen. Ik hoor net van Marc (ET) dat ik niet daarna meteen mag trappen...  :-\  Er zitten nog wel eens wat verschillen in de Ferrita DP's.. ze gebruiken twee types kats en deze ziet er idd ook anders uit dat die gene die ik eerst had. Wordt daarna dus een bezoekje ET... Altijd gezellig!  :eusa_dance: Ook zou ik toch wel eens een keer op een rollenbank willen. Ben echt erg benieuwd wat mijn 2.5T'tje voor vermogen heeft.  :eusa_think:

Jeff

Sem, een 850 dashboard kan je de kappen er zo van afhalen zit gelijmd. Kijk even naar het dashboard wat jij hebt voor de S70 als dit ook gelijmd zit kan je het er dus af halen en kun je alles over zetten. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Sem

Citaat van: Jeff op 16-05-2011 15:59:03
Sem, een 850 dashboard kan je de kappen er zo van afhalen zit gelijmd. Kijk even naar het dashboard wat jij hebt voor de S70 als dit ook gelijmd zit kan je het er dus af halen en kun je alles over zetten. :)
Hmm..  das wel een goeie. Ik zal het even bekijken!

Misha

Lol.. weet je nu eigenlijk wel wat je wil ?
Volgende week zitten er ook weer 18" wielen op.

Eigenlijk lijk je wel op iemand anders, maar dan mét poen.
:eusa_think: ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sem

Citaat van: Misha op 16-05-2011 18:52:48
Lol.. weet je nu eigenlijk wel wat je wil ?
Volgende week zitten er ook weer 18" wielen op.

Eigenlijk lijk je wel op iemand anders, maar dan mét poen.
:eusa_think: ;D
Lazer op vent...  ;D

Die wielen kom er echt niet meer onder...  Dat reed echt voor geen meter. En omdat ik de auto wilde verkopen heb ik de uitlaat verkocht...

Ok.. ik geef het toe.. ik ben wispelturig..   maar niet met poen hoor! Nu zeker niet meer!  :eusa_shifty:

Ludo

13G, dat is toch geen turbo voor de 21é eeuw?.

;D

Sem

Citaat van: Ludo op 16-05-2011 18:58:39
13G, dat is toch geen turbo voor de 21é eeuw?.

;D
Haha... het is ook een auto uit de 20e eeuw...   Deze 13G doet het uitsteken!!! Voor mij geen turbogat.. dank u.

Vulk