Hoeveel pk heb je nodig van 0 naar honderd in 5.5 seconden

Gestart door capri, 25-07-2010 20:04:45

Vorige topic - Volgende topic

sander2

Citaat van: V70R-obert op 26-07-2010 16:20:58
Ik zou gewoon naar een sportschool gaan waar vrouwen kickboxen. Wanneer je zo'n dame een pets tegen haar bips geeft loop je de 0-100 harder dan je Volvo. De sport om je 1600 kilo wegende Volvo binnen 6 seconden op 100 te hebben is dezelfde ambitie om een Leopard te laten drijven. De uitdaging om zo snel mogelijk van 80 naar 180 te gaan is dan wel weer een leuke volgens mij.

Hetzelfde doen bij een mannelijke kickboxer is zker 0,5 seconde sneller  ;)

UserID6342

Ik denk nog wel minimaal 1 seconde sneller ;D  Je kunt hier in Nijmegen Perry Ubeda wel een keer proberen, dan weet ik zeker dat je 0->100 rennend in minder als 4 seconde doet.  Als hij je te pakken krijgt doe je het in 1,5 seconde, want dan ga je vliegend ;D

Easterboy

Mooi topic. :eusa_clap:

Ikzelf zou echter geen energie meer steken in dit soort zaken als ik de auto in de verkoop heb zitten. ::)

verburgh

Citaat van: Easterboy op 29-07-2010 01:16:10

Ikzelf zou echter geen energie meer steken in dit soort zaken als ik de auto in de verkoop heb zitten. ::)
In de verkoop  ??? hij wil gewoon kijken wat hij voor zijn auto kan krijgen   ;D
Wel kl.te van die wielen  :eusa_wall:  ;D

Easterboy

verburgh

Citaat van: Easterboy op 29-07-2010 02:30:38
Dan moet hij de titel van dit topic aanpassen. :eusa_whistle:
Dat hij goed is onderhouden geloof ik graag weet het wel zeker ;)
maar wil eigenlijk wel is weten wat hij ervoor terug wil, misschien dat hij het al gezecht heeft en dat ik het niet gelezen heb, maar ik denk dat hij liever niet van de auto af wil.

capri

Citaat van: verburgh op 29-07-2010 02:16:12
Citaat van: Easterboy op 29-07-2010 01:16:10

In de verkoop  ??? hij wil gewoon kijken wat hij voor zijn auto kan krijgen   ;D
Wel kl.te van die wielen  :eusa_wall:  ;D

Als de auto ooit een keer verkocht word dan met verlies maar dat boeit me echt niet meer.
Er nog twee jaar in rijden ook prima geen haast meer met verkopen.
En als het nodig is om energie in de auto te steken, als er bv is stuk gaat en wil graag de mening van anderen dan start ik gewoon een nieuw topic.
De auto moet wel rijdend blijven dus investeren gaat gewoon door.

Mischien koop ik er nog wel 850 bij en ga deze kompleet vernieuwen, een donor auto is er al.

:evil: