heeyy hoi

Gestart door jorrit83, 25-07-2010 19:55:07

Vorige topic - Volgende topic

jorrit83

hallo

ik ben jorrit en kom uit zutphen. ik ben sinds een jaar in het bezit van een volvo v70 uit 99 het is een 2.5 automaat met alle denkbare opties en zo 295.000 gelopen en ben er zo blij mee.hiervoor alfa gereden (156 en 147) maar wat een verschil is volvo zeg echt veel betere kwaliteit. hij moet is augustus voor het eerst APK maak me eigenlijk nergens druk om moet alleen rondom andere remschrijven hebben maar zie door de bomen het bos niet meer, wat zijn nou echt goede? het liefst sport schrijven en wat zijn de kosten hiervan ?

groetjes jorrit

Kali-Integrali

Hey Jorrit,

welkom op het forum. Mooie V70 heb je, hij zal (los van de schijven) vast wel fluitend door de APK komen ;D

Gebruik voor je remschijven vraag even de zoekfunctie en vink dan even "zoek alleen op onderwerp" aan. Ik had meteen al een topic met dezelfde vraag.

Succes! Gr-Martijn
(die zijn Italiaantje er gewoon nog naast heeft)

hathü

Welkom. Voor mij zijn de standaard schijven goed genoeg. Heb je al eens gekeken op de site van   http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=6   staan leuke setjes met de prijs erbij. Succes met de zoektocht.

Volvo850 93

Welkom welkom
Mooie v70 ziet er goed uit,
Kwa remmen ben ik best tevreden met de standaard remmen en blokken,
Veel plezier op het forum en met je v70

Mvg Dennie

wouter.70

welkom,
mooie v70 heb je
en veel plezier met je volvo maar dat zal wel lukken denk ik :)

jordens.mark@gmail.com

Mooie auto,
maar Ala heeft altijd ook wel wat vind ik hoor. Maar die 147 is inderdaad echt bagger.

Heb er lol mee!

daytonawim

Als je de standaard schijven en blokken wilt gebruiken, kan je voor een goede deal kijken op ebay.de ,
daar worden regelmatig originele setjes Volvo aangeboden.

Enne welkom op het forum  ;D

FGG

Citaat van: jorrit83 op 25-07-2010 19:55:07
met alle denkbare opties

Achterbankverwarming?  :eusa_think:

Welkom op 't Forum, Jorrit.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: