CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

:-* :-* :-*

Het niveau daalt inderdaad her en der wel erg.. Maar die teloorgang houden we niet tegen zolang dit een open forum is..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Mag ik een voorstel doen?

Minimaal in het bezit van een Volvo
Minimaal 5 jaar een geldig B rijbewijs
Minimaal 25 jaar oud en een denk en redenatie wijze op minstens het zelfde niveau

:eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Dat zou een berg consternatie schelen ja ;D Ikk hoop ook dat het weer beter word hier :-\ En Mark welcome back  :eusa_dance: in  person ;D

fpede

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2012 18:10:06

Minimaal 25 jaar oud en een denk en redernatie wijze op minstens het zelfde niveau

:eusa_snooty:

:eusa_angel:

Taranis

Minimaal 25 jaar oud en een denk en redernatie wijze op minstens het zelfde niveau

- Ik heb me hier ook aangemeld zonder in het bezit te zijn van een Volvo (maar met behulp van dit forum een 850 gekocht)
- Ik had net 2 jaar m'n rijbewijs
- Was 20

Maar ik begrijp wat je bedoelt en ik stoor me aan dezelfde forummers. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en uiteraard zal iedereen z'n eigen ideeën hebben over hoe het opgelost moet worden. Ik heb besloten me niet in die discussie te mengen, Ben heeft de macht overgedragen aan de moderators en ik zal het wel zien. Ik maak me er niet meer zo druk om, vind het alleen jammer dat bepaalde technisch waardevolle blogs verworden tot een tiener-chatbox.

Ewout Schalkwijk

Je verwoordt het beter dan ik, maar da's niet vreemd. Eigenlijk bedoel ik ook gewoon te zeggen dat die tiener-chatbox me behoorlijk stoort.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Laguna-S60R

Toch weer die leeftijdsdiscriminatie  :eusa_wall:

reden dat ik op fora meeloop is om technische dingen te leren, dat vind ik leuk namelijk!
ja ik kan nog niet overal in mee lullen maar doe m'n best..., wij zullen toch in de toekomst de 850 een warm thuis moeten gaan geven dus een beetje sympathie is welkom...
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

rifwachter

Citaat van: Sbv op 07-12-2012 17:54:28
Zullen we binnenkort de automaat maar fixen dan heb je een reserve auto

Wat is er mis met de automaat dan ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Laguna-S60R op 07-12-2012 19:09:21
Toch weer die leeftijdsdiscriminatie  :eusa_wall:

Ik heb net al voorzichtig proberen aan te geven dat het niet alleen om leeftijd gaat, maar ik zie nu dat ik de boodschap niet duidelijk heb geformuleerd. Ronald heeft al een waardevolle nuancering aangebracht.

De in toe nemende mate van jonge aanwas die alleen maar loopt te trollen in de diverse blogs neemt hand over hand toe. Diegene die jong zijn maar het forum op een volwassen manier willen gebruiken moeten ten alle tijden welkom zijn en blijven. Mijn stelling dat je boven de 25 moet zijn is dan wellicht niet goed geformuleerd, maar ik probeer aan te geven dat ik me af en toe op Facebook of Hyves waan te zijn waar alleen maar onzin wordt gepost.

Iedereen zal op z'n tijd zin hebben een in stukje zinloos gezwets, maar daar zijn aparte topic's voor. Laten we de blog's nou zo leuk mogelijk houden. Alleen maar posten om je 'aantal posts' op te krikken is niet leuk, niet volwassen en niet zinvol.

Ik denk dat degenen wie het betreft het zelf wel aanvoelen en ik hoop dat die er wat meedoen. Laten we het forum leuk houden. ik heb in de laatste dagen zowel privé als in het forum mensen gelezen die zich beraden om dit forum te verlaten. Dat zou een aderlating zijn voor dit fijne en vooral zeer leerzame forum.

Ewøut

Laguna-S60R

dit is al een stuk duidelijker  ;)
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

maruska

Citaat van: rifwachter op 07-12-2012 19:25:18

staat al tijden stil :) en is dus accu-dood. handgrepen moeten worden overgezet, guard 1 set inbouwen, etc etc.. allemaal klein werk, maar moet wel een keer gebeuren. Overigens moet ik volgende week de handbak gewoon terughebben. Dat is de werkauto voor de winter. De automaat moet klaargemaakt worden voor verkoop, die probeer ik klaar te hebben voor ergens januari. Dan moet hij eruit, of ergens een cheap-ass stalling. Hij kost me teveel zo, zonder dat ik er plezier aan beleef. En als hij niet verkocht wordt, ben ik misschien wel de eerste sloper van een CY ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 07-12-2012 19:53:32
Dan moet hij eruit, of ergens een cheap-ass stalling. Hij kost me teveel zo, zonder dat ik er plezier aan beleef. En als hij niet verkocht wordt, ben ik misschien wel de eerste sloper van een CY ;D

Ik heb heel serieus zitten rekenen of ik me zelf een CY cadeau kon doen, maar helaas werkt de Noorse regering niet mee. Ik kom op 10.000 EURO uit om hem te importeren. :'( Dat is berekend bij een geschat aankoopbedrag van 2.000 euro.

Geen idee of ik hem zogenaamd zonder motor kan importeren. Dan kan de motor volgend jaar in onze V70 achterin meekomen.

Ewøut

rifwachter

Citaat van: maruska op 07-12-2012 19:53:32
Citaat van: rifwachter op 07-12-2012 19:25:18

staat al tijden stil :)  En als hij niet verkocht wordt, ben ik misschien wel de eerste sloper van een CY ;D

Ik zal je matsen, je hoeft de CY dan niet te slopen, bespaart je veel tijd.   Ik geef je de waarde van al dat oud ijzer wel, 1000 euro.    ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-12-2012 20:05:43
Ik heb heel serieus zitten rekenen of ik me zelf een CY cadeau kon doen, maar helaas werkt de Noorse regering niet mee. Ik kom op 10.000 EURO uit om hem te importeren. :'( Dat is berekend bij een geschat aankoopbedrag van 2.000 euro.

Geen idee of ik hem zogenaamd zonder motor kan importeren. Dan kan de motor volgend jaar in onze V70 achterin meekomen.

Kun je 'm niet als schadebak importeren? Al sleep ik alleen het kale chassis mee naar Noorwegen, boeit mij niet. De rest van de onderdelen volgen dan gewoon later.

The Volvoboy

Minimaal 25 jaar oud en een denk en redenatie wijze op minstens het zelfde niveau

Dank... ::)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km