CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

Tom850

The Demon

Ik zeg: "Fantastisch werk heren!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:"

Groet,
The Demon.

Midicijnman

BBS

Heel mooi Mark,  :eusa_clap: :eusa_clap: Die wagen willen ze straks van Volvo Nederland graag van je overnemen als je zo door gaat :eusa_clap: :eusa_clap:

Zo van: "Kijk, hier is het allemaal mee begonnen" ;D
Volvoloos....

henry classic v70

Wat zal de kortebroekforummert met een onzettende grijns gaan rondrijden als deze CY weer klaar is!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Robster480

Lekker bezig heren!

Ik gok dat ie rond dit tijdstip klaar is ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Sbv

Vanavond met hoop hulp veel gedaan.

Bovendek dash zit erin, hemel erin, open dak erin compleet met alles, wielkuipen erin.
In de motorruimte zit radateur, condensor en intercooler weer op zijn plek.
Einddemper zit erop deel van binnenplastic erin

Bouke

En de achterklep zit er ook weer aan. En de strips langs de achter ruiten.

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-02-2014 23:52:28
Vanavond met hoop hulp veel gedaan.

Tja, als ik er maar bij ben  ;D

Was gezellig, mannen!  :D

StefanCJ

In dat geval; tot vanavond Mars!

maruska

zo, de nieuwe modderkuipen, 30 popnagels en 2 labnge bouten om de achterbumper vast te zetten zijn er ook. We kunnen weer door met klussen ;D
Gisteren toch wel eea kunnen doen, ik heb die verslaafde mannen naar huis moeten sturen. Van Marcel kan ik me het voorstellen, die heeft een hoop tijd in te halen... hahaha

Inmiddels zit dus de hemel erin, is dash zowat afgebouwd, is de binnenruimte bijna klaar. Achterin vind ik zelf wat minder belangrijk, er staat nu voorop om de auto dicht te hebben. Morgen komt er dus een nieuwe voorruit in, en wil ik de achterruit ook erin laten zetten. En dan wordt het maar eens tijd om de motorruimte af te maken, de laatste stekkers aan te sluiten, en de auto eens proberen te starten. Kijken hoeveel foutcodes eruit komen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Het is dat je me dwong te stoppen, anders was ik de hele nacht door gegaan ;D

Ik heb het klussen wel gemist, hoor. De vermoeidheid is nog niet helemaal verdwenen, maar het gaat wel beter :)

Tom850

Is er nog een tussenstand of word er nog druk gesleuteld?

855T5+

K-was vanmiddag even onvrijwillig de klushal aan´t bewaken (;-)) en er is nog wel wat te doen.
Zag er erg shiny uit allemaal!
Volvo: Mutatis Mutandis

Bouke

Vandaag waren het kabels , handrem nazien, diverse dingen in de motorruimte, deurpanelen, afwerkstrips,voorstoel er in, evap vast zetten, knipper er in  en ander stekkers aansluiten, klips en bouten zoeken, lijstje maken  en soms koffie ;D