Inbouwen Cruise Controle

Gestart door Rainbird, 09-08-2010 13:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Op dit moment ben ik bezig met inbouwen van een cruise controle in mijn 850.

De servo en de schakelaars zitten er in, ben alleen opzoek waar de vacuum pomp thuis hoort. Ik heb gelezen dat iemand, weet niet meer wie, problemen had met de plaatsing onder de accubak omdat zijn gascomputer in de weg zat. Bij mij zit daar ook de gas computer.

Nu lijkt het me dat de pomp daar wel zou moeten kunnen zitten alleen kan ik de goede electrische aansluiting niet vinden.

Aan de pomp hoort een grote drie polige stekker maar ik kan daar alleen een twee polige stekker vinden met 1 draad en een vierkante stekker met twee of drie draden.

Waar zit de goede stekker of moet er een adapter tussen?
Waarlangs moet de vacuumleiding naar binnen, het zit nog al vol aan die kant voor het motorscherm.

Hopende dat iemend mij kan helpen

mevita

Rainbird

Dank voor je post hier was ik net naar opzoek, erg duidelijke uitleg.

helaas heb ik wel gezocht op het forum maar kon niet zo goed overweg met de zoekfunctie schijnbaar.  ???

thuur

Citaat van: Rainbird op 09-08-2010 18:16:39
helaas heb ik wel gezocht op het forum maar kon niet zo goed overweg met de zoekfunctie schijnbaar.  ???

Dat ligt niet aan jou hoor ;D Er staat een Sticky in Off Topic met een "handleiding" voor de zoekfunctie.

Gr 8)

Rainbird

@ Thuur,

De topic is goed heb hem even door gelezen en de resultaten zijn erg veel beter. THX  :eusa_dance:

@ Mevita

De CC werkt inmiddels en naar behoren in 1 keer  THX  :eusa_dance: voor de topic spot