welk type blok kan ik gebruiken?

Gestart door westerweeltje, 08-08-2010 15:12:38

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Citaat van: westerweeltje op 09-08-2010 18:43:45
Citaat van: verburgh op 09-08-2010 18:42:21
Citaat van: westerweeltje op 09-08-2010 18:40:33
http://www.bolsmotor.eu/bols/ruil.htm
Dat bedrijf zit niet in rotterdam man  :eusa_wall:

gast zit is niet op alles te happe he! ga anders gewoon eventjes na een ander post en ga kijke wa je daar kan kaffere ok!
ik ben via te zoeke op GOOGLE op die site gekomen voor mijn blok duidelijk?????!!!!!! tsjees man bah
Je spreek je zelf tegen man.

westerweeltje

Citaat van: verburgh op 09-08-2010 18:46:16
Citaat van: westerweeltje op 09-08-2010 18:43:45
Citaat van: verburgh op 09-08-2010 18:42:21
Dat bedrijf zit niet in rotterdam man  :eusa_wall:

gast zit is niet op alles te happe he! ga anders gewoon eventjes na een ander post en ga kijke wa je daar kan kaffere ok!
ik ben via te zoeke op GOOGLE op die site gekomen voor mijn blok duidelijk?????!!!!!! tsjees man bah
Je spreek je zelf tegen man.
tis goed mt je

verburgh

Ik zal je is wat vertellen ;) ik heb dat bedrijf ook gebeld vorige maand met de vraag of ze een motor hadden, ik ben bezig met een versterkt blok, en ze hadden geen motor voor me, ja diesels alleen ;)

En nu heb jij ineens wel een blok  :eusa_doh:

westerweeltje

Citaat van: verburgh op 09-08-2010 18:59:46
Ik zal je is wat vertellen ;) ik heb dat bedrijf ook gebeld vorige maand met de vraag of ze een motor hadden, ik ben bezig met een versterkt blok, en ze hadden geen motor voor me, ja diesels alleen ;)

En nu heb jij ineens wel een blok  :eusa_doh:

ga informeren en geef je type nummer op;)

verburgh

Citaat van: westerweeltje op 09-08-2010 19:02:49
Citaat van: verburgh op 09-08-2010 18:59:46

En nu heb jij ineens wel een blok  :eusa_doh:

ga informeren en geef je type nummer op;)
wat is jou motor nummer?

westerweeltje

B5234FT   2319 cm3   166 kW turbo 300 Nm         (850 T5)      Modeljahr 1994-96

verburgh

Zo en hoe is het met jou sloopauto, zit het blok er al in ???

elianmars

CiteerRuilsysteem                   

Wachten is taboe. Vandaar hebben wij voor een groot aantal merken een kant en klaar ruilsysteem. U wint tijd omdat u niet eerst uw eigen defecte deel toe hoeft te sturen
De door u bestelde motor of cilinderkop wordt direct gereed gemaakt voor verzending.

Na inbouw in de auto stuurt u het oude deel retour naar ons bedrijf. Hiervoor zijn papieren bijgevoegd evenals een statiegeld cheque (eventueel link naar voorbeeldformulier).

Deze dient u met het oude deel te retourneren, zodat bij aankomst voor ons direct alle gegevens duidelijk zijn. Wij zullen direct hierna zorg dragen voor een correcte en snelle afwikkeling van het berekende statiegeld.

Waarom wil je dan je oude motor verkopen? Als ik het zo lees, moet je die inruilen.

animalT5R

Citaat van: elianmars op 24-08-2010 09:47:36

CiteerRuilsysteem                   

Wachten is taboe. Vandaar hebben wij voor een groot aantal merken een kant en klaar ruilsysteem. U wint tijd omdat u niet eerst uw eigen defecte deel toe hoeft te sturen
De door u bestelde motor of cilinderkop wordt direct gereed gemaakt voor verzending.

Na inbouw in de auto stuurt u het oude deel retour naar ons bedrijf. Hiervoor zijn papieren bijgevoegd evenals een statiegeld cheque (eventueel link naar voorbeeldformulier).

Deze dient u met het oude deel te retourneren, zodat bij aankomst voor ons direct alle gegevens duidelijk zijn. Wij zullen direct hierna zorg dragen voor een correcte en snelle afwikkeling van het berekende statiegeld.

Waarom wil je dan je oude motor verkopen? Als ik het zo lees, moet je die inruilen.

Blijkbaar niet Marcel,gezien dit word gezegd op pag 2:

Citaat van: westerweeltje op 09-08-2010 13:54:09
Citaat van: daytonawim op 09-08-2010 08:58:04
Ik zou even wachten met spullen van je huidige blok te verkopen, want je weet nooit
wat je mist op een sloopblok !
ik heb een werkend blok gevonde vandaag! hij is nog netjes en alles zit er op, ik kan dus aan de slag haha,,
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....