Deur wil niet open aan pass kant op CV wel dicht....

Gestart door cas, 02-03-2008 16:55:51

Vorige topic - Volgende topic

cas

Heb zoekfunctie gedaan en daar was vaak ellende met de achterklep. ik heb het met de passagierskant. hij gaat met de cv OF met de sleutel wel gewoon dicht. maar open doet hij niet, je hoort het motortje gewoon werken.
ook na het demonteren van de deurpanelen werkte het allemaal identiek, toen het hele mechanisme er maar even uitgehaald, en serieus een uur lang lopen pielen.... zitten pielen...  maar ik kom er toch niet uit.

had al een keer gepost dat meisje de deur open wilde doen op het zelfde moment dat ik hem met de sleutel van het slot haalde aan de andere kant.  dit heb ik nagebootst en kon op de plekken waar dan iets gebeurd niets vreemds vinden. 

zit niet veel anders op om dan maar nieuw (2e hands) te plaatsen.  is 850 precies het zelfde? vanaf welk jaar? en aan wat voor prijs moet ik denken? motortje werkt wel goed, kan ik deze overzetten op de achterdeur, want daar is het motortje aan het opgeven.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Vertigo

Inmiddels al meer duidelijkheid over dit probleem?

Een V70 TDI van een kennis heeft hetzelfde probleem. Passagiersdeur gaat wel op slot maar niet open, zowel met AB als met sleutel.
Ik denk zelf dat het motortje niet helemaal goed meer is. Heb hetzelfde probleem ooit bij een Renault 21 gehad, en daar was het vervangen van het motortje de oplossing.

Bij de V70 gaat tevens de binnenverlichting niet aan als je de passagiersdeur opent. Dat wordt veroorzaakt door een defecte microswitch meen ik me te herinneren. Maar heeft dat ook tot gevolg dat de CV rechts maar half werkt (alleen dicht dus)?

:eusa_think: