welke 3 auto's zou jij iig kopen als je de hoofdprijs won?

Gestart door Laserblue, 13-08-2010 10:20:24

Vorige topic - Volgende topic

0507880

RRRRR_Ramon

Voor doordeweeks i.p.v. de Combo:

Voor Gea:

Voor de leut:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

rifwachter

Dan zou ik een Volvo S80 bestellen, een D5 in het zilver met zwart leer.

Wel met grote velgen.

Waarom ?  Het is gewoon de mooiste Volvo op dit moment.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

razorx

Geen auto, ik zou dit bedrag nooit aan een auto willen uitgeven.
Ik geniet van wat ik heb, een lieve vrouw een geweldig kind en twee heerlijke 850's die heel langzaam beter en beter worden.

Waarom dromen van het verspillen van een bedrag dat je niet hebt aan een luxe die je niet nodig hebt?
Koester wat je hebt, geniet daarvan en wordt in die simpelheid een gelukkig mens.  ;)

Relaxed

Citaat van: razorx op 30-12-2010 00:02:00
Koester wat je hebt, geniet daarvan en wordt in die simpelheid een gelukkig mens.  ;)

Mooi verwoord :eusa_clap:

rpakuypers

Een auto die je of mooi of lelijk vindt ...........

Deze in gerestaureerde vorm omdat het enerzijds iets rebels heeft en anderzijds vanwege de toch wel tijdloze achterkant die middels de 480 nu weer terug is bij de C30. Hier zou ik wel mijn geld aan willen spenderen ............... :eusa_drool: Maar ik ben niet minder gelukkig met mijn 850 en V70  ;)

Groet,
Roger

maruska

een lightning groene V70R AWD.. das de enige die nog op het verlanglijstje staat.. en dan wel met de oranjekleurige bekleding ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Piere

Als ik het nu in handen zou krijgen? Op een rekening ermee, en dan gewoon dat geld gebruiken voor alles wat met auto's te maken heeft

Sleipnir dus in eerste instantie, en dan een rooie R :D

Of misschien dat KIM zich laat overhalen voor 50 000 flappen ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

martinint

Ligt er aan hoeveel geld het is.

Maaaaarrrr, mijn huis verkopen voor iets met een heeeele grote garage waar ongeveer 5 rrrren inpassen in verschillende kleuren zou mij eigenlijk we passen, een aparte ruimte voor de paarden van de kids zou dan ook nog wel leuk zijn. Maaaarrrr voor de rest bijf ik gewoon. hahaha.

capri

Eerst naar mijn werkgever en lekker ontslag nemen  :eusa_dance:
Werken in nederland is werken voor de belasting.
In 2011 al weer 150 euro in de maand extra betalen aan vaste lasten.
Dus plezier aan werken al lang niet meer en die hoofdprijs is meer dan welkom.  :eusa_pray: 

Audi RS6
Een sport auto  ???   
En mijn eigen T-5R laten restaureren

UserID6342

Koester wat je hebt, geniet daarvan en wordt in die simpelheid een gelukkig mens.  ;)
Heel mooi Yits !  Chapeau  :eusa_clap: :eusa_clap:

The Saint

Geen auto, ik zou dit bedrag nooit aan een auto willen uitgeven.
Ik geniet van wat ik heb, een lieve vrouw een geweldig kind en twee heerlijke 850's die heel langzaam beter en beter worden.

Waarom dromen van het verspillen van een bedrag dat je niet hebt aan een luxe die je niet nodig hebt?

Welk bedrag wil je nooit aan een auto uitgeven?

Ik spreek je nog als jij 10 miljoen wint, kijken hoe lang je de 2 heerlijke 850's blijft rijden..

Waarom niet dromen én gelukkig zijn met wat je hebt? Hartstikke leuk en het één sluit het ander niet uit hoor!

No shirt no shoes, no pinball

Teddy81

Ik zou kopen:

Een BMW 330i touring en deze direct af laten leveren bij Manhart Racing en daar laten voorzien van een M5 V10. Lekker fout!

Een Porsche 911 Sport classic. Maar deze zou ik wel met turbo motor willen hebben, dus die moet nog wat versleuteld worden.

En, een Ferrari F40

En de 850R hou ik gewoon. Die gaat helemaal uit elkaar en wordt weer als nieuw. Bljift een karakterbak. :eusa_dance:

KUKO (Rob)

Citaat van: martinint op 30-12-2010 01:15:12
Ligt er aan hoeveel geld het is.

Maaaaarrrr, mijn huis verkopen voor iets met een heeeele grote garage waar ongeveer 5 rrrren inpassen in verschillende kleuren zou mij eigenlijk we passen, een aparte ruimte voor de paarden van de kids zou dan ook nog wel leuk zijn. Maaaarrrr voor de rest bijf ik gewoon. hahaha.
Voor de paarden is een vriezer toch groot genoeg ?

martijn.

Audi rs6 avant v10. Voor de vrouw

De laatste nieuwe Porsche 911 turbo voor mij.

Mercedes "G" AMG on de boot te trekken  ;D

En geen Volvo meer. In de prijsklasse (segment) waarin ik dan mag zoeken heeft Volvo geen auto's voor mij :eusa_shifty:.