Zekering 31

Gestart door 5T058, 27-07-2010 12:36:41

Vorige topic - Volgende topic

5T058

Als ik de airco inschakel (per ongeluk, door via de ontwasemfunctie de draaiknop naar rechts te draaien, gaat de zekering kapot. Althans, de ventilator doet het niet meer en werkt pas weer na het vervangen van de zekering. Deze zekering ziet er overigens niet kapot uit.

Iemand enig idee hoe dit kan?

francois

kijk eens of het motortje van de regelklep niet blijft hangen

gr

haasje

Als het over de s70 gaat, is het waarschijnlijk je kachelweerstand of de kachelmotor. Gebeurt het ook als je de kachelventilator handmatig op de maximumsnelheid zet?

5T058

Citaat van: haasje op 28-07-2010 12:40:41
Als het over de s70 gaat, is het waarschijnlijk je kachelweerstand of de kachelmotor. Gebeurt het ook als je de kachelventilator handmatig op de maximumsnelheid zet?
2x nee, het gaat over de 850 en het gebeurt niet als ik de ventilator maximaal zet.
Citaat van: francois op 28-07-2010 11:48:50
kijk eens of het motortje van de regelklep niet blijft hangen

gr
Het motorotje van de regelklep, is dat hetgeen dat aanstuurt welke blaasmonden open of dicht gaan?

Citaat van: haasje op 28-07-2010 12:40:41
2x nee, het gaat over de 850 en het gebeurt niet als ik de ventilator maximaal zet.

haasje

Mijn glazen bol werkt weer eens niet goed, ik zag in je profiel staan dat je een s70 hebt, ging er dus maar van uit dat het daar over ging.

Die zekering is van ventilatorstanden 1-3, je aircosysteem (bedienpaneel, aircorelais, druksensors, magneetkoppeling etc.)en de recirculatieklep. Wat gebeurt er als je je recirculatie met de hand aanzet?

Anders zul je zoveel mogelijk alle onderdelen van je airco moeten afkoppelen en daarna 1 voor 1 voor verbinden totdat het fout gaat.

5T058

Citaat van: haasje op 09-08-2010 17:39:10
Mijn glazen bol werkt weer eens niet goed, ik zag in je profiel staan dat je een s70 hebt, ging er dus maar van uit dat het daar over ging.

Die zekering is van ventilatorstanden 1-3, je aircosysteem (bedienpaneel, aircorelais, druksensors, magneetkoppeling etc.)en de recirculatieklep. Wat gebeurt er als je je recirculatie met de hand aanzet?

Anders zul je zoveel mogelijk alle onderdelen van je airco moeten afkoppelen en daarna 1 voor 1 voor verbinden totdat het fout gaat.
Ik heb er twee, de S70 is in orde en te koop :P

De recirculatie werkt prima, levert geen problemen op. Dus het zal wel aan een van de airco-onderdelen liggen. Die doet het ook niet.