een voorstellen: Joop Trouwee

Gestart door jooptrouwee, 15-08-2010 22:55:37

Vorige topic - Volgende topic

jooptrouwee

Halloallemaal,
Zojuist ben ik toegetreden tot dit forum van Volvo liefhebbers.
Na een reeks verschillende merken, heb ik in 1997 een V70 AWD gekocht, toen ik in de USA woonde.
Terug in Nederland kon ie als 'huisraad' mee, dus geen BPM, zolang je in NL nog een jaartje blijft rijden (regels in 1999).
Dat is dus wat langer geworden. Inmiddels 227000 Miles oftewel 365000 km op de teller. De wagen heeft mij van Montreal naar NewYork City, van Land's End naar Edinburgh en van Kopenhagen naar Rome gebracht. Iedere km blijft genieten!
Helaas heb ik geen mogelijkheden en kennis om zelf het onderhoud te doen, dus met zekere regelmaat bezoek ik de dealer.

Groeten,
Joop

Marc O.

Welkom Joop. Heb je wat foto's van de V70 in de US of A (of andere reisbestemmingen)?
...The Nile isn't just a river in Africa...

jooptrouwee

Marc, leuk dat je zo snel reageert. Het gekke is dat ik van die verre reizen wel foto's heb, maar ik zal diep moeten graven om er een met de Volvo te vinden. Als je New York binnenrijdt, parkeer je zo snel mogelijk in de garage van je hotel. Uitstappen voor een fotootje is er in die drukte niet bij. Wel jammer natuurlijk.
Bracht me op het idee om een foto van mijn nummerbord destijds in mijn profiel te zetten, dat blijft uniek...

henry classic v70

Welkom Joop, dan heb je een flink stuk "huisraad" meegenomen ;D
Vraag voor onderhoud waar je het beste terecht kunt in jouw omgeving, er zijn vast wel forummers die je een goed en betrouwbaar adres kunnen vertellen.
Misschien staat hier iets bij
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,43651.0.html
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Welkom, Joop.

Het is toch jammer dat we in Nederland geen eigen kentekenplaat kunnen bestellen. Dan zou het een stuk leuker zijn om in de file te staan. Lekker kentekenplaten lezen ;D

5T058

Zo'n kentekenplaat is wel geniaal ja. Ik zit er wel eens aan te denken om een auto te kopen met mijn initialen in het kenteken. Maar ja, wat voor auto krijg je dan...

maruska

in jouw geval, 5T058, moet je heeeeeeeeel ver zoeken ;D

*ontopic : welkom op ons forum, en foto's, altijd leuk om te zien !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

FGG

Welkom op 't Forum, Joop.

Nu, in het altijd rustige Nederland, heb je alle tijd om wat mooie plaatjes te schieten.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: