Forumtransport Halle (Gelderland) -> Maastricht (Limboland)

Gestart door thuur, 16-08-2010 23:43:06

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

thuur

We moeten de takel dan nog in Nijmegen zien te krijgen als ik het goed begrijp..

Gr :eusa_think:

UserID6342

Die takel kan hier altijd wel even geparkeerd worden, tot iemand richting Maastricht gaat of iemand van kanten Maastricht hier in Nijmegen komt.  Dat is absoluut geen probleem.

widebody

Ik kom regelmatig in Nijmegen, met de LKW.
Ruimte zat dus! Moet wel tegen transporttemp. kunnen van 0-3gr celsius ;).

Dirk, pb me dan ff jouw nummer ofzo, als ie dan bij jou ligt dat we ff een tijd en plaats afspreken. Met 17meter kom je niet overal.

Gr

Marc

thuur

Dank zover! :D

Dus, hoe krijgen we nu nog de takel van Halle naar Nijmegen?

Gr :eusa_pray:

FGG

Als je nog even wacht kun je 'm bij mij thuis ophalen. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Citaat van: FGG op 17-08-2010 12:46:30
Halle is voor mij vanaf m'n werk redelijk om de hoek. Ik kan 'm mee naar huis nemen (is 't ding te tillen) en dat je 'm zelf dan mee naar huis neemt als je hier bent geweest. Maar dan moet je dus geen haast heb...

Dat zou fantatisch zijn, echter ik wil de verkoper niet tot last zijn en de ruimte van de takel op korte termijn vrijmaken in zijn schuur.

Kan dat op korte termijn, of is er iemand gelegen om het transport van Halle naar Nijmegen op zich te nemen?

Gr :-[

elianmars

Reitse

Citaat van: thuur op 05-10-2010 01:10:24
echter ik wil de verkoper niet tot last zijn en de ruimte van de takel op korte termijn vrijmaken in zijn schuur.
Tuf zelf ff op en neer op een mooie, nazomerse oktoberavond? :D

Gj-070

Vanaf Halle naar Duiven rijdt bijna dagelijks een v70, als je daar iets mee opschiet verneem ik het wel.

elianmars

Ik ga a.s. weekend naar België en zou over Maastricht kunnen rijden, als-ie hier gebracht kan worden (De route Halle - Duiven gaat langs mijn woonplaats)

Maar past dat ding in de wagen, als ik ook bagage en twee kinderen mee moet nemen  :eusa_think:

Volgende keer wel even de gegevens nakijken, voordat ik de route bekijk op http://classic.routeplanner.nl   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

UserID6342

Op het dak joh met die kraan, oh chips... jij hebt je handgrepen er toch al af ? ;D :evil:

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

widebody

elke maandag moeten wij laden in 7aar, ligt "naast" Duiven.
en dan terug nnar kirchroa.

Open doel? iemand een schot?

mehn

Citaat van: widebody op 06-10-2010 14:06:23
elke maandag moeten wij laden in 7aar, ligt "naast" Duiven.
en dan terug nnar kirchroa.

Open doel? iemand een schot?

Als je dat geregeld krijgt kun je m bij mij (laten) lossen, zorg ik dat ie in Maastricht komt ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: