Koplampwissers

Gestart door verburgh, 07-09-2010 22:36:02

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Ik wil de koplampwissers verwijderen maar zijn daar ook kapjes voor te krijgen om de uitsparing gelijk met de bumper te maken net als bij de N siries  ???

viking_in_shorts

verburgh

Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2010 22:56:06
Voor je C ?

Deze: link
Juist helemaal blij  ;D ik heb wel een R bumper maar dat is gewoon het zelfde  ;)

Dank U  :eusa_shhh:

viking_in_shorts

Trouwens - die toko heeft deze week 30% korting op alle booskijkers. Nu je toch bezig bent ....

verburgh

Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2010 23:37:08
Trouwens - die toko heeft deze week 30% korting op alle booskijkers. Nu je toch bezig bent ....
Nee hoef geen booskijkers laat de koplampen wrappen ;)

verburgh

Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2010 22:56:06
Voor je C ?

Deze: link
Maar ze hebben wel leuk spul moet ik zegen.

broer

He? wat?
quote:
Bra passform, dock fick jag lossa torkarmotorerna lite för att vinkla ner axlarna lite så man fick ner pluggarna ordentligt. Kanske min bil dom är konstig dock. :)

verburgh

Citaat van: broer op 08-09-2010 20:09:30
He? wat?
quote:
Bra passform, dock fick jag lossa torkarmotorerna lite för att vinkla ner axlarna lite så man fick ner pluggarna ordentligt. Kanske min bil dom är konstig dock. :)
Mijn zweeds is niet meer wat het geweest is  ;D en de vertaler maak er ook soep van  :-\

broer

vertaald:

Goed pasvorm, echter mocht ik losmaken de drogen+motorren weinig om te wenk+leggen neer de schouders weinig zodat men kreeg neer de pluggen ordentelijk. Misschien mijn auto ze is vreemd echter. :).

ach

viking_in_shorts

Vertaling: prima pasvorm, maar ik moest de wissermotoren iets losmaken zodat ik de asjes iets kon verbogen voordat ik ze erin kreeg.

Maar misschien is mijn auto "bijzonder" ...