Leuk Artikel uit de Aktueel, met foto!

Gestart door Manga, 23-10-2004 14:19:21

Vorige topic - Volgende topic

Manga

Wie is deze fan! Mijn vriendin kwam ermee aanzetten en zij... kijk nog zo'n gestoorde als jij... ze hadden ook jou foto erbij kunnen zetten  ;D

De bijbehorende tekst:
Roy Heitzer uit heelvoetsluis (32) is in't dagelijks leven assistent-planner. Daarnaast heeft-ie een relatie met zijn volvo 850 T-5R uit 1995

'Toen deze auto in 1994 op de markt verscheen was ik meteen verkocht. ik vond hem oogevblindend. Vooral die gele kleur. Schitterend! In ons land zijn maar 99 exemplaren in zo'n yellow cream uitvoering geleverd. En de meeste als stationcar. Ik heb een van de weinige sedan-modellen. Daar zijn er maar 25 binnen van binnen onze grenzne. Het is wel bijzonder dat ik nu in het bezit ben van een collectors-item. Tien jaar geleden wil ik hemn a l hebben, maar toen kostte h ij 99.000 gulden. Ik kon destijds net een Renaultje 4 kopen. Ongeveer twee maanden geleden liep ik tegen deze signeeur aan. Een buitengewoon buitenkansje, want hij had maar 68.000 kilometer op de teller. Ik heb hem meteen gekocht en daarmee is een grote wens in vervulling gegaan. Ik ga er niet veel aan veranderen.

Het is geen auto om met spoilers en toeters en bellers te behangen. In Zweden hebben ze hem via motormanagement meer pk's gegeven. Dat moet ik met een paar kleine aanpassingen nog wat beter in balans brengen., maar opzich wil deze GTI-killer zo basic mogelijk houderen. Laat er geen misvertanden over bestaand: Deze Volvo heeft standaard 240 pk en een haalt 260 km/per uur. Schitterend om met zo'n auto over de oude nurburgring te knallen. Ik gebruik hem nu dagelijks, maar als er een ton op de teller staat, gaat-ie met pensioen. Dan zet ik hem in de garage en haal ik hem alleen nog maar voor speciale gelegenheden van stal.

Bron "AKTUEEL 46"

Vergeef mij voor type fouten.... en toch wel een mooi verhaal......
Ik moest een paar trannen wegvegen... wat een passie voor zijn auto.

850R 2.0 DOP

Walter

Roy en zijn broer Marc zijn al lange tijd lid. Deze auto heeft ook op de stand van de 850 club op de VKB gestaan! Mooie auto...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Johann

Z'n broer had z'n hoofd wel even mogen poetsen.. ;D

Mooi artikel!

jcws

Een heel mooi artikel...helemaal mee eens, maar als ie een ton op de teller heeft gaat ie op stal..? mijn werkpaard heeft bijna drie ton op de teller...en daar komt nog een bekje bij en die gaat voorlopig niet op stal....het blijft een plezier om er  dagelijks voorlopig mee op de weg te blijven...
Performance matching the application.

mehn

Citaat van: manga op 23-10-2004 14:19:21
Wie is deze fan! Mijn vriendin kwam ermee aanzetten en zij... kijk nog zo'n gestoorde als jij... ze hadden ook jou foto erbij kunnen zetten  ;D

Deze meneer is hier bekend als T5R4EVER  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

T W R 850

;Dik poets geen hoofden 8) maar wel leuk dat ie in dat blad staat is weer eens wat anders als de gemiddelde getunde auto.ben benieuwd of ze aan roy gevraagd hebben om in de blote borst op de foto te gaan ;D ;D ;D ;D

marc

HaRdCoRe-WeZ

Whahahhahahahaha. Maar is een mooi stuk!

Roy_Heitzer

Citaat van: Johann op 23-10-2004 21:09:35
Z'n broer had z'n hoofd wel even mogen poetsen.. ;D

Mooi artikel!

Hahahahahahahahaaaaaaa!!! ;D ;D ;D ;D

Geweldig!!!

Weer eens wat anders als de Subaru`s,Golfjes met tupperware en BMW`s,althans daarom heeft de redacteur contact opgenomen met me.
Groeten Roy

Rijns_t5r

8)had ff gebeld roy,hadden we je ex er ook bij gezet(je weet wel die zwarte glimmende oogverblinde t5r)hahahaaaaaaaaa leuk hoor mooi stukkie werk roy ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Roy_Heitzer

Idd ja,dat had nog een ideetje geweest ::)wanneer kom je eens een bakkie doen??verbouwing is bijna helemaal af.Yvet draait al wel hoor.
Gr.Roy

Rijns_t5r

8)ja komen de eerste knaakjes van de verbouwing nu eindelijk terug in de pocket  roy? ;Ddaar heb wat bloed zweet en tranen in gezeten zeker in yvet kapsallonnetje,maar aan jou verdient ze niks ;D jij kost geld hahahaaaaaaa maarre ja gaan we binnenkort is ff doen ,bakkie en wenkbrauwen knippen ;)laterrrrrrrrrrrrr 8)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Rad

Roy, gefeliciteerd! Het is je gelukt! Eindelijk eens een echt goed artikel met inhoud in de aktueel! ;)

Roy_Heitzer

Citaat van: Rad op 25-10-2004 21:38:47
Roy, gefeliciteerd! Het is je gelukt! Eindelijk eens een echt goed artikel met inhoud in de aktueel! ;)

vind ik ook ;)