Trots op mn 2e hands volvo 850 GLT

Gestart door konniekip, 26-01-2004 13:57:02

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

... ook al ben ik dan "afvallige" met mijn '94-model 850; ook ik ben het eens ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

konniekip

:D

Net met de garage gebeld, waar hij altijd in onderhoud was, blijkt de vorige eigenaar m altijd zeer netjes onderhouden te hebben. Volgens de garagehouder maakte het hem niet uit hoeveel iets kostte.

Zo is bij 150.000 km de remschijven VOOR en ACHTER + blokken vervangen  :)
Daarnaast 2x nw banden voor..

Distributieriem is vervangen bij 90.000 km, dus die moet ik nog laten doen. Hoeveel kost dat?
Daarnaast is de versnellingsbakolie nooit vervangen. Volgens de garagehouder hoefde dat niet van de dealer.. Maar hier hebben we andere zaken gelezen..

Frans Harkema

Heb onlangs m'n '92 omgeruild voor een '94, maar ben het met Reitse, Fokke en Scuba eens dat de neus van het oudste type nog altijd de mooiste is.... ;)

Just my 2cts,
Frans

VliegendeBaksteen

Ik kan me helemaal aansluiten bij de vorige sprekers. De sierstrips op de < 1993 versie staat net wat aggressiever.  8)

denkweb

Zeikerds  ;D

Reitse

VliegendeBaksteen

Citaat van: Reitse op 02-03-2004 14:06:37
Citaat van: denkweb op 02-03-2004 11:04:38
Zeikerds  ;D
Jaloers? ;)

Niet nodig... ik weet nog wel sloop-exemplaar te staan met 1993-stijl bumpers en koplampen ;D

VliegendeBaksteen

Citaat van: konniekip op 28-01-2004 09:40:55
Distributieriem is vervangen bij 90.000 km, dus die moet ik nog laten doen. Hoeveel kost dat?

Zouden we bij Paul geen kwamtum-korting kunnen krijgen? Of een premie voor het feit dat hij een keer aan échte auto's mag sleutelen... ;D

konniekip

haha, ik denk dat hij al met kleine marges werkt :)

VliegendeBaksteen

Dat mag ik wel hopen ja. De helft van de marge van de dealer is nog zat trouwens...

denkweb