Van S70 naar S60

Gestart door Easterboy, 23-08-2010 02:45:33

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

CiteerZo ben je aan het werk, en zo krijg je ineens net over 12en een telefoontje van je moeder.
Ongelukje gehad met de auto.... Ze had mijn auto mee naar haar werk, bij het wegrijden van het terrein heeft ze een Peugeot 205 over het hoofd gezien.

Da's effe wat minder Nigel tandjes nog aan toe sterkte er mee ik weet wat het is..... ;)

henry classic v70

Weet je al iets meer wat betreft de schade Nigel?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Easterboy

Zoals het er nu naar uitziet verkoop ik het casco en ga ik opzoek naar wat anders.
Richten + onderdelen + spuiten (je wilt het toch goed hebben) gaat meer kosten dan ik in mijn hoofd had.
Ik ga zaterdag bij 3 auto's kijken waaronder eentje bij Mitchell, hij had er ook nog een auto staan.
Voordeel: met een lagere kilometerstand (de S70 staat op ± 310k) kan ik ook nog eens gas inbouwen, iets wat wel lekker is met 30k per jaar.

Wel vervelend allemaal.
Ik heb dinsdagavond in een V40 automaat mogen rijden, ik mistte gelijk mijn Volvo. :(

Vulk

Ai, dat is slecht nieuw.
Ga je terug specifiek op zoek naar een S70 of kan een V70 ook?
Of zelfs een 850?

Easterboy

Ik ben niet zo van de achteruitgang *no offence*, dus een 850 wordt het niet.
Sinds vorig weekend kijk ik dagelijks op diverse sites naar Volvo's en Peugeot's, maar het aanbod interessante S70's is nihil.
En qua model vind ik een S70 toch mooier dan een V70. Ik denk dat ik wellicht moet uitwijken naar een ander/kleiner model Volvo.

knoopie

succes met het zoeken Nigel
ben benieuwd wat het gaat worden

:)

daytonawim

Easterboy

Ja was inderdaad een mooie en goede wagen.
Ik had die v70 gezien, leuke wagen om te zien maar niks voor mij.

daytonawim

Citaat van: Easterboy op 27-10-2011 18:21:30
Ja was inderdaad een mooie en goede wagen.
Ik had die v70 gezien, leuke wagen om te zien maar niks voor mij.

leuke C70 niks ?

Easterboy

Alleen een cabrio, had wel een mooie gezien.
Misschien is dat ook nog wel een optie.

StefanCJ

Aiii ... Zonde man, zo`n mooie S70. Ik hoop dat je een goede beslissing maakt, een andere auto brengt altijd weer een hoop kosten met zich mee.

maruska

vooral door alles wat je niet weet bij aankoop idd !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maartendeb

Je kan hem toch gewoon in etappes opknappen? Eerst weer in elkaar en later wel een keer spuiten?

Easterboy

Hij kan ook wel in 1x gerepareerd worden, dat is het probleem niet.
Je moet je alleen afvragen hoeveel geld je ervoor over hebt om hem in orde te krijgen.
Uiteraard kost het meer om een "nieuwe" auto aan te schaffen, maar om één of andere vage reden voel ik er gewoon meer voor om voor een andere auto te gaan dan om hier nog een aantal duizend euro aan uit te geven.

Maar goed, ik heb zaterdag een drietal bezichtigingen en proefritten te gaan. Als dat niks blijkt te worden omdat de S70 beter reed kan ik altijd nog mijn mening/gevoel herzien.

Vulk

Nieuw is altijd aanlokkelijk, ik ken dat gevoel.
Het gras is helaas zelden groener aan de overkant... :)

Succes met de keuze!