Mark408 stelt zich voor

Gestart door mark408, 26-08-2010 16:14:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark408

Hallo roffelaars,

Mijn naam is Mark en ik woon in de kop van Drenthe (Roden), gehuwd, twee kinderen en hobby sleutelaar.

Na jaren lang stiekem javascript:replaceText('%20:evil:',%20document.forms.postmodify.message); te hebben gekeken op jullie site voor technische gegevens, heb ik dan toch eindelijk de stap genomen om lid te worden. Ik was gewoon te lui om me aan te melden en had niet gedacht dat ik zolang in een roffel zou blijven rijden.

In 2007 heb ik mijn eerste roffel aangeschaft een groene 850 sedan 2.5 10V en heb nu sinds 2009 een blauwe S70 sedan2.5 10V met G3.

Ik heb op dit moment helaas geen foto's van mijn  roffel ter beschikking. Ik weet dat jullie gek op foto's zijn dus ik zal mijn best doen om zsm een paar exemplaren te publiceren.

Jullie zullen nog wel vaker wat van mij lezen en met name om technische vragen beantwoord te krijgen.


Groeten,

mark408

StefanCJ

Welkom op `t forum, Mark. Ik heb ook de overstap gemaakt van een 850 naar een S70 en `t bevalt me uitstekend.

Ik ben benieuwd naar de foto`s van je S70!

bas_v70

enjoy!
Ik rijd zelf een v70. Had pas een 850 mee van de garage. Reed ook heel prima hoor, maar alles (knopjes enzo) is een beetje hoekiger. Rijd zelf 2.5t-handgeschakeld, leen 850 was een 2.5automaat ,en dat rijd eigenlijk wel heel erg lekker....
Maar met alle respect voor de 850  bezitters,ik houd bij een v70!