Fooc zijn v70 classic 2.5T

Gestart door fooc, 28-08-2010 11:27:38

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Easterboy op 29-08-2010 13:21:33
Welkom!

Mooie wagen om te zien, ik hoop dat je er snel mee kan rijden want zo'n 2.5T rijdt toch wel erg fijn hoor!
Ik ben benieuwd naar foto's als hij weer helemaal gereed is. :)

Citaat van: fooc op 29-08-2010 11:53:05
Citaat van: VELTMAN op 29-08-2010 11:21:23
ik ben op zoek naar een R bumper voor een redelijke prijs waar had jij de r bumper gevonden??

http://link.marktplaats.nl/372903341

Ik zie geen R-bumper maar een gewone.

Dat is ook helemaal geen R. Ook de velgen zijn geen R velgen, terwijl daar in de advertentie wel over gesproken wordt  ::)

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 29-08-2010 14:21:25
Citaat van: Easterboy op 29-08-2010 13:21:33
Welkom!

Mooie wagen om te zien, ik hoop dat je er snel mee kan rijden want zo'n 2.5T rijdt toch wel erg fijn hoor!
Ik ben benieuwd naar foto's als hij weer helemaal gereed is. :)

Citaat van: fooc op 29-08-2010 11:53:05
Citaat van: VELTMAN op 29-08-2010 11:21:23
ik ben op zoek naar een R bumper voor een redelijke prijs waar had jij de r bumper gevonden??

http://link.marktplaats.nl/372903341

Ik zie geen R-bumper maar een gewone.

Dat is ook helemaal geen R
. Ook de velgen zijn geen R velgen, terwijl daar in de advertentie wel over gesproken wordt  ::)

De R op de kofferklep is in ieder geval wel een R. Kun je die dan niet kopen? :eusa_think: ;D

VELTMAN

Volgens mij heb je gelijk easterboy ik zie ook een gewone t5 en is het geen R want een Rt5 bestaat volgens mij niet de velgen zijn ook gewone Perfo's

fooc

Hoef ik iig niet te balen dat ik al bumpers had ;-)

)()()sT

Citaat van: elianmars op 29-08-2010 14:21:25
Dat is ook helemaal geen R. Ook de velgen zijn geen R velgen, terwijl daar in de advertentie wel over gesproken wordt  ::)

.... maar wel 417 deuren  :eusa_dance:  :eusa_wall: (412)

Ik ga een mailtje sturen  8)

volvlo

Alleen voor de degene die niet naar de foto's heeft gekeken ..... het is wel een rechts gestuurde.

Groeten
Alex

fooc

Bijna klaar :)
Nog ff uitlijnen en wat andere kleine dingetjes.
Daarna niet gespoten delen poetsen.
Net voor het eerst gereden maar man man man wat heerlijk!!!! Boven de 3000 toeren komt de turbo en dan genieten geblazen.

maartendeb

Ziet er goed uit! :eusa_clap: Gave kleur voor de Perfo's ook, wat voor banden liggen erom als ik vragen mag?

Kali-Integrali

Hey Sander!

Welkom hier! Lennaert had de eerste foto al op zijn mobiel laten zien. Nu ie af is ziet ie er helemaal strak uit zeg. En dat antraciet op wielen staat altijd supergaaf. Gelijk een spoilertje erop, lekker bezig. Volgens mij maakt een setje spatlappen achter hem helemaal af ;)

Verder nog van harte met de kleine, je zal wel druk zijn ;D Maar met de V70 ga je in elk geval nog veel fijne km's tegemoet, guaranteed.

Tot weers in Deventer, groeten thuis.

Martijn

PS: Forumsticker staat ook mooi op de achterkant :P

bas_v70

fooc

Citaat van: maartendeb op 06-09-2010 20:23:44
Ziet er goed uit! :eusa_clap: Gave kleur voor de Perfo's ook, wat voor banden liggen erom als ik vragen mag?

Nokian, type zet ik er later ff bij.

fooc

Citaat van: Kali-Integrali op 06-09-2010 21:21:06
Hey Sander!

Welkom hier! Lennaert had de eerste foto al op zijn mobiel laten zien. Nu ie af is ziet ie er helemaal strak uit zeg. En dat antraciet op wielen staat altijd supergaaf. Gelijk een spoilertje erop, lekker bezig. Volgens mij maakt een setje spatlappen achter hem helemaal af ;)

Verder nog van harte met de kleine, je zal wel druk zijn ;D Maar met de V70 ga je in elk geval nog veel fijne km's tegemoet, guaranteed.

Tot weers in Deventer, groeten thuis.

Martijn

PS: Forumsticker staat ook mooi op de achterkant :P

Hey man :-)

Thanx, ik moet toch een beetje veilige auto hebben voor de kleine he ;-)

Spreek je snel en ik denk aan de spatlappen en stikker :P

bertilv70

Sander,
Mooi project! :eusa_clap:

Groet,
BertilV70

Kali-Integrali

Hey Sander,

zag je rode turbootje net staan bij Jan. Ben maar even omgekeerd en heb er even een rondje omheen gewandeld. Ziet er écht superstrak uit man! Lijkt wel nieuw met dat nieuwe spuitwerk en splinternieuwe grille.

Ik zag dat je ook de bumperbeschermstrip hebt geplaatst, die is het geld wel waard. Mooie optische upgrade met die kleur rood. Velgen ook strak en vooral mooi laag! Hoeveel is die naar beneden gehaald, of was dat al? Betekent denk ik dat je geen niveau-regeling meer hebt..

Maar nogmaals, mooie bak. Rij je hem nu al, of is ie nog niet helemaal klaar aangezien hij nog bij Jan staat met elastieken om het kenteken.

Tot laters, gr-Martijn

PS:R-roosters voor naast de mistlampen zijn maar € 12 - 15,- per kant ;D )

Sem

Wat een mooie auto! Helemaal perfect zo.... Niets meer aan doen! Lekker fris zo.... Geen XC-gril, geen vieze kermiskoplampen en een R-bumper is geen porem met 16" velgen dus ook niet doen.

Wat een lekkere auto zeg! Wat heb ie gedraaid?