Hobbelende 855-linksvoor, wie geeft de voorzet?

Gestart door SnoobyDoo, 29-10-2010 00:11:01

Vorige topic - Volgende topic

SnoobyDoo

Beste medeforummers,

Naast mijn geknutsel met mijn ouwe trouwe Altertje 1 ben ik op het moment ook aan het knutselen aan een andere 855. Net begonnen dus (waarschijnlijk) nog een hoop te doen.  ;D

Motorisch lijkt alles in orde, morgen ga ik echter naar de garagemensen om eens te kijken naar mijn techniek linksvoor.

Bij snelheden >80km lijkt het sterk alsof de roffel begint te 'hobbelen'. Weggedrag is verder normaal te noemen, trekt niet naar links of naar rechts oid. Rechtsvoor is onlangs alles vervangen, gehobbel lijkt linksvoor te worden veroorzaakt.

Zit nu alvast te piekeren wat het zou kunnen zijn, iemand een voorzet?  ???

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

thuur

-D©©©L-

Misha

Ook wel eens een bak water in een band gehad. Geen idee hoe, zal wel condens of vocht in de luchtpomp geweest zijn, of een lomp uitgevoerde lektest.

Voelt ook heel raar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

-kromme velg/band combi
-hoogteslag
-aandrijfas

Zou ook zelf in deze volgorde alles nalopen.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

hathü

Vorig jaar gehobbel gehad , oorzaak de band.

SnoobyDoo

Een combinatie van hoogteslag en een verrotte wiellager bleek de boosdoener.
Na wat klussen is de roffel hobbelvrij. Dank voor het meedenken!
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?