Advies gevraagd over mijn zakelijke website www.selectcd-rom.nl

Gestart door FelixB, 24-08-2010 11:12:09

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Van mij geen technische input, maar over de content op de homepage (ik zie het als gebruiker, heb er verder geen verstand van): de referenties krijgen nmm een te prominente plek en nemen daar teveel ruimte in. Vertel liever iets over je bedrijf, over de kwaliteit die je noemt. Wat zijn dan jullie USP's op dat vlak?

Het motto is zeker waar en belangrijk, maar om te stellen dat dat het enige is vind ik zwak overkomen.

Ik vind de site er wel een stuk frisser uitzien dan de vorige!

Hoe dan ook succes R mee!!
No shirt no shoes, no pinball

FelixB

Citaat van: The Saint op 30-08-2010 08:06:34
Van mij geen technische input, maar over de content op de homepage (ik zie het als gebruiker, heb er verder geen verstand van): de referenties krijgen nmm een te prominente plek en nemen daar teveel ruimte in. Vertel liever iets over je bedrijf, over de kwaliteit die je noemt. Wat zijn dan jullie USP's op dat vlak?

Het motto is zeker waar en belangrijk, maar om te stellen dat dat het enige is vind ik zwak overkomen.

Ik vind de site er wel een stuk frisser uitzien dan de vorige!

Hoe dan ook succes R mee!!

Dank je, is idd een beetje overdone. Zal ik aanapssen, maar het kost zóveel tijd om steeds details aan te passen . . .
855R & C70 T5 cabrio automaat

FelixB

Goedemorgen allemaal,

Zó, de 2e versie is in de lucht, dus op www.selectcdrom.nl

Heb veel gedaan
menu uniform gemaakt,
mooie plaatjes in de pagina´s
bovenste menu afgemaakt
mooiere tabellen voor de prijzen

Zal straks eens kijken wat ik aan de frames kan doen, wil wél een uniforme layout houden

Verdere opmerkingen zijn van harte welkom!

Marc O.

Wat tips om je website beter te laten presteren in Google en andere zoekmachines:

• Zorg ervoor dat je belangrijkste keywords (die mensen in Google invoeren om jouw website te vinden) in H1 en H2 tags staan, bijvoorbeeld in titels boven de content
  • Idem voor de paginatitels (die je bovenin je browser of tabblad ziet). Verander deze in iets dat met de content te maken heeft en je keywords in plaats van dat overal "Select CD-ROM B.V." staat
  • Probeer links naar je website te creëren, waarbij de klikbare tekst een belangrijk keyword is. Zoiets dus: CD Rom dupliceren. Dat kan via gratis links (bijv. op startpagina e.d.) of betaalde links.
  • Ga in géén geval een nieuw domein gebruiken. De nieuwe site zal opnieuw moeten gaan ranken in Google. Dat kan snel gaan maar ook vele maanden duren. Plaats je nieuwe site dus op het oude domein en zorg ervoor dat de oude url's middels een 301 geredirect worden naar de relevante pagina's van de nieuwe site
  • Haal de spaties weg uit de linkjes en gebruik er een "-" voor in de plaats.
  • Beslist geen frames gebruiken
...The Nile isn't just a river in Africa...

daytonawim

Ik zie op de hoofdpagina :

- Tekst niet in het bijbehorende hokje staat
- Tekst te dicht op het hokje staat ( zie 1e keuzemenu das wel netjes)

2. op jehoofdpagina staan referentie's en het menu referenties zie ik eigenlijk voorbeelden

Marc O.

Sommige foto's (in de rotating banner onderin de pagina) lijken op een keukenvloer te zijn genomen. Persoonlijk zou ik daar een professioneler ogende ondergrond voor nemen. Mij valt zoiets op, dus potentiële klanten vast ook ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

FelixB

Citaat van: Marc O. op 30-08-2010 12:31:42
Wat tips om je website beter te laten presteren in Google en andere zoekmachines:

• Zorg ervoor dat je belangrijkste keywords (die mensen in Google invoeren om jouw website te vinden) in H1 en H2 tags staan, bijvoorbeeld in titels boven de content
  • Idem voor de paginatitels (die je bovenin je browser of tabblad ziet). Verander deze in iets dat met de content te maken heeft en je keywords in plaats van dat overal "Select CD-ROM B.V." staat
  • Probeer links naar je website te creëren, waarbij de klikbare tekst een belangrijk keyword is. Zoiets dus: CD Rom dupliceren. Dat kan via gratis links (bijv. op startpagina e.d.) of betaalde links.
  • Ga in géén geval een nieuw domein gebruiken. De nieuwe site zal opnieuw moeten gaan ranken in Google. Dat kan snel gaan maar ook vele maanden duren. Plaats je nieuwe site dus op het oude domein en zorg ervoor dat de oude url's middels een 301 geredirect worden naar de relevante pagina's van de nieuwe site
  • Haal de spaties weg uit de linkjes en gebruik er een "-" voor in de plaats.
  • Beslist geen frames gebruiken

Dank dank dank! Dit zijn goede tips voor Google, ik ga ze implementeren!
Alleen: hoe moet ik dat oplossen van die frames om toch variabele paginalengte te kunnen gebruiken versus mooie vaste lay/out . . .

En ik ga ook nieuwe foto´s maken, sommige zijn slechts 3 KB  :o

Citaat van: daytonawim op 30-08-2010 12:40:31
Ik zie op de hoofdpagina :

- Tekst niet in het bijbehorende hokje staat
- Tekst te dicht op het hokje staat ( zie 1e keuzemenu das wel netjes)

2. op jehoofdpagina staan referentie's en het menu referenties zie ik eigenlijk voorbeelden

1 omdat de 4 grijze balken plaatjes zijn en het menu is tekst, met schalen krijg je dan problemen