[VOLVO MEETING] 04/04-2004 Midland circuit Lelystad

Gestart door Johann, 04-03-2004 09:41:03

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Citaat van: Johann op 12-04-2004 15:58:59
Citaat van: thecrew op 12-04-2004 15:40:36
Ik heb ze al johan, bedankt

Zet ze even in deze thread A.U.B. Is wel leuk voor iedereen om te zien.. toch?? ;)

Hoeft niet hoor........ 8)

Zippo

Reitse

thecrew

Reitse

Ren-alt-130

Info over Lelystad 2004-compilatie

Jaja, nadat vorig jaar dit alom bekende clubartikel helaas ontbrak. Kan ik dit jaar weer een compilatie maken van de Elandproef 2004 in Lelystad.

Ik wil jullie via deze weg even de voortgang melden en wat mijn plannen nog zijn. Omdat dit natuurlijk vorig jaar ontbrak, wil ik het voor dit jaar 'goedmaken' en mede door betere en nieuwere software kan ik veel beter het 'ruige' materiaal bewerken en dat kan alleen maar een voordeel zijn nietwaar? ;)

In elk geval heb ik enkele weken geleden de compilatie afgerond voor de snelste 850 die op 04-04-04 het circuit 'rondroffelde', namelijk Johann in zijn witte scheurijzer.

Vandaag heb ik de algemene Lelystad 2004 compilatie afgerond, zitten nog wat kleine foutjes in, maar die ga ik nog eruit filteren.

In ieder geval is de kwaliteit van de bewerking van de beelden van de jaren 2001 en 2002 echt niets in vergelijking wat ik nu met de nieuwe software kan, ik heb meer mogelijkheden en dat zal je ook wel kunnen zien als het CD-tje uitkomt.

Dit is alleen nog niet alles, ik wil namelijk nog één of twee complete rondes van een Volvo vanuit al mijn camerastandpunten mixen, zodat er een mooi beeld is van het circuit.

Ik hoop dat jullie er allemaal weer naar uitkijken en dat ik met deze compilatie, samen met de DVD die uitgebracht is door 'thecrew', nog jarenlang een mooi aandenken geef op die fraaie 04-04-04.

later
René
René Hoogterp
'zoon van...'

denkweb

de uitslagen kunnen heel goed in de roffel terechtkomen ;-)

mark20v

jawel....

ik heb op 04-04-04 even onze staatskas aangevuld met een aantal zuurverdiende euro's :(

34 kilometers te hard gereden, notabene een weg waar ik vaker rij maar nog nooit die kast heb zien staan. Hij schijnt er overigens al een poosje te staan.

mark
Volvo separates men from the boys  

mehn

Citaat van: mark20v op 01-05-2004 18:13:52
34 kilometers te hard gereden

Nou Mark, nog twee weekjes wachten en dan weet je of je de vlaai hebt gewonnen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mark20v

Citaat van: mehn op 01-05-2004 18:15:47
Citaat van: mark20v op 01-05-2004 18:13:52
34 kilometers te hard gereden

Nou Mark, nog twee weekjes wachten en dan weet je of je de vlaai hebt gewonnen  ;)

ik heb in lelystad ook een vlaai achteruit de estate van ene scuba zien komen ;) moet erbij vermelden dat ik het niet voor dié vlaai heb gedaan ;D

mark20v

Die twee weken zijn ruimschoots voorbij........
............en nog geen taart gezien ;D

wel een transactievoorstel btw :(