APK voor 19 Euro ?

Gestart door Ben, 24-09-2010 10:25:04

Vorige topic - Volgende topic

joebar

Citaat van: Ben op 25-09-2010 19:32:00
Ik ga het maar eens proberen bij Euromaster. Die hebben nu een actie. Zitten bij m'n werk om de hoek, dus hoef ik niet extra voor te rijden.
Ik weet dat de auto 100%. Ben benieuwd wat ze vinden áls ze al iets vinden. En als ze het netjes doen mogen ze me een offerte voor de winderbanden maken.
lees en huiver  :eusa_wall:
Was vorig jaar op vakantie in italie , belt er een kennis op of ik even de auto kon keuren, maar omdat ik in italie zat helaas.... wachten kon hij niet, dus ook naar een kwikfitter, die hadden net een "aanbieding" grote beurt en APK samen 175 euro, leek hem wel een goed idee...
Gaat na enkele dagen de telefoon, de auto stond bij mij voor de deur, liep niet meer, was volgen hun de gasinstallatie, en dus kon hij ook niet gekeurd worden
Na 2 weken kom ik thuis, bel de man op voor de sleutel en uitleg.....
Auto had een beurt gehad, en daarna niet meer aan de gang te krijgen, dus van de brug geduwd, klant gebeld dat hij hem weg moest komen halen, en eerst zorgen dat hij weer liep...
Maak de kap open ( peugeot 405) en het eerste wat mij opviel was de deuken in de startmotor...
Nieuwe erop gezet , starten backfire....
controleer de ontsteking, en zie dat de kabels verkeerd zitten, kabels omgestoken, starten >>>lopen....
Had die oetlul dus de bougies vervangen, en gewoon de kabels verkeerd om gestoken, daarna starten , starten, starten, startmotor warm, en dus maar flink met de hamer erop geslagen, weer starten, tot de startmotor was overleden...
Dus uiteindelijk was zijn "aanbieding" een kostenpost van een kleine 350 euro, waar nog de advocaat kosten bij gaan komen als hij het verliest ( niet dat ik dat verwacht, maar toch)