Terug op het forum

Gestart door arjan_de_jong, 07-09-2010 07:17:47

Vorige topic - Volgende topic

arjan_de_jong

Voor een dagelijkse auto is een 960 wat aan de dorstige kant maar vooral de benzine prijzen maken het onbetaalbaar. LPG is toch echt een uitkomst!

De brabus heeft ruim 200 PK (heb het eigenlijk nooit laten meten.) Het is echt een super auto. Sportief en comfort in een auto! 200 rijden met 2 vingers aan het stuur is geen probleem (verstandig is anders....) en dan nog even terug kunnen schakelen naar zijn 4 als je even weer wil optrekken is geen brobleem :eusa_pray:

850blues

Citaat van: Misha op 07-09-2010 22:28:58
Ha, ALto-clubgenoot !

Met dat type 'koektrommeltje' als op de foto ben ik destijds ook begonnen :D

On-topic: Arjan welkom terug op het forum. Bijzondere kleur heeft je roffel, zie je niet vaak.
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

arjan_de_jong

Dank dank

Zijn veel mensen hier die de kleur blijkbaar erg mooi vinden van de volvo... Vind hem ook niet on aardig. Zie je niet zo erg vaak. Weet iemand hoe volvo deze kleur genoemd heeft? Op mijn vorige 855 had ik deze kleur ook.

Helaas is hij niet heel erg netjes rond om. Deuren hier en daar en krassen maar ja het gaat mij ten eerste om de techniek! en die is erg goed!. Zitten rond om nieuwe schijven en blokken op en onderhoud is niet op bezuinigd. Ben ik erg blij mee :) zie je vaak anders met deze km standen.

En de alto tja daar rijd mijn vriend dagelijks mee naar zijn werk. en voor in de stad is dat ding ideaal. Goedkoper rijden kan haast niet.... 800 cc en wegen belasting vrij. Enkel niet echt een km vreter... nee dan is de volvo fijner.