Torx 40 thermostaat dol gedraaid

Gestart door victorschut, 09-09-2010 20:25:46

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Tegenwoordig moeten ze ALLES bestellen ::)
Maar het is gewoon een boutje met torx kop, dus een universeel boutje zoals Ludo zegt past ook.

Jaco S

Ik heb bij niham 2 boutjes mee gekregen,ze zijn wel ne iets korter!we gaan maar kijken of het wat is

arjenT5R

mocht het niet gaan passen ofzo
dan koop je een stukje M 5 draadeind met 2 moeren en 2 ringen
draadeindjes op maat maken in het huis draaien eventueel met een beetje loctite
spul er weer op ringetjes en moertjes en klaar  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Henk855

Ik lees hier een aantal maal ,,lassen,, maar nergens de vermelding dat je dan wel even de + pool van de accu moet loskoppelen. Goed de bout is er al uit maar miste toch deze belangrijke tip.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Jaco S

Ik heb er gewoon een besteld maar,25cent. Vanavond even kijken of die andere voor tijdelijk passen

Jaco S

Met het boutje van niham vast gezet. Hij starte en stortede een beetje en viel uit. Daarna nog een gestart maar ging moeilijk aan moest er gas bij geven. Maar hij werd lekker warm weer!!

Sbv

Citaat van: Jaco S op 30-11-2010 20:27:41
Met het boutje van niham vast gezet. Hij starte en stortede een beetje en viel uit. Daarna nog een gestart maar ging moeilijk aan moest er gas bij geven. Maar hij werd lekker warm weer!!
Kan ik me wat bij voorstellen. Het is nu wel prettig om een warme auto te hebben.
Heb je enkel de thermostaat vervangen of ook de sensor ?

Jaco S

Enkel de theromostaat. Kan het kloppen dat hij moeilijk starte door het het vervangen van de thermostaat.

thuur

Citaat van: Jaco S op 30-11-2010 21:37:32
Enkel de theromostaat. Kan het kloppen dat hij moeilijk starte door het het vervangen van de thermostaat.

Nee, dat is niet normaal.

Gr :D