Na 7 jaar toch maar eens voorstellen aan de die-hards!

Gestart door Extreme850, 10-09-2010 16:14:19

Vorige topic - Volgende topic

Extreme850

Hallo trotse Volvo bezitters!

Na mijzelf 7 jaar geleden geregistreerd te hebben en sinds die tijd met veel plezier jullie mooie forum gelezen te hebben vind ik het tijd om mijzelf voor te stellen..

Ik ben Erik, 29 jaar oud en werkzaam bij Volvo dealer Hooftman te Schoonhoven.
Juist, een directe collega van Walter (VolvoMafia: hier wel een klein beetje bekend :eusa_liar:)

De nickname moeten jullie maar even voor lief nemen, 7 jaar geleden klonk deze in mijn oren nog "stoer".
Indien een van de admins mij daarmee kan helpen... :eusa_pray:
Ben praktisch elke dag even op de site aan het neuzen, maar bijna nooit gelogd (waarom zou je als je toch niet post)
Mijn interesse qua techniek en degelijkheid gaat uit naar de modellen waarin jullie je begeven, tevens zijn de personen die zich in deze bolides voortbewegen over het algemeen wel aan mij besteed :eusa_sick:
Het is een bepaald "slag" mensen dat ik wel kan waarderen.

Een aantal leden van het forum ken ik persoonlijk, zijn klant of hebben weleens contact gehad met mij via email of telefoon.
Op enkele sleuteldagen ben ik ook aanwezig geweest.

Zelf rijd ik geen Volvo 850/V70 of S70..
Zal ik gelijk maar stoppen....? :-[

Iets over mijzelf:

Ik ben dus 29 jaar, woonachtig in Gouda, gelukkig in de liefde en gezegend met fijne familie en vrienden.
Sinds een jaar of 9 werk ik bij Volvo, eerst als monteur, magazijnman, receptionist en nu als after sales manager.
In mijn vrije tijd mag ik graag sporten: fitness, cardio, kickboksen, fietsen en power kiten.
Daarnaast gaan mijn interesses uit naar alle apparaten waar een stekker aan zit, sleutelen aan auto's, computeren en lange (natte=bier) dagen/avonden en nachten doorbrengen met vrienden en familie. Tsja, beetje tegenstrijdig met het feit dat ik veel en graag sport, compenseren doet ook een hoop  ::)

Maar....!
Ik rij zelf prive gelukkig ook een Volvo, toch nog een beetje verwantschap met jullie!
Het betreft een Volvo S80 Executive D5 automaat MY "04,in de kleur Ruby Red Pearl, crème interieur.
Jullie houden toch van lijstjes met opties, die lees ik immers altijd...

Opties:
* Four C chassis
* Mobility line (RTI, telefoon, alarm)
* TV en Ipod connection
* Standkachel met GSM functie (zo handig!)
* Origineel Xenon
* Gelaagd glas
* Schuif/kanteldak
* Lederen bekleding
* Dolby stereo
* Hout inleg (tsja, had ook alu best mogen zijn...)
* elektrisch inklapbare hoofdsteunen achterin (zo handig en leuk na een stap avond: KLONK!)

En alle standaard zaken, ik vind het in ieder geval een fijne wagen  :eusa_dance:

En het leuke is, we hebben hem zelf aan de 1e klant verkocht!
Wij maken van elke aflevering een foto en bewaren deze.
Dit is de auto nieuw, onder de wrap guard toen de auto binnen kwam:

Sinds 3 jaar is de auto in mijn bezit en rij ik er zo'n 15.000 km per jaar mee.
Voor de photo-lovers:

Een lang verhaal kort: ik lees jullie forum met veel plezier, kan genieten van de venijnige opmerkingen, geniet van de weblogs, alle verhalen, goede adviezen en (eerlijk is eerlijk) soms het gestuntel en de adviezen daarbij!
Maar dat dit forum een waardevolle en bijzondere toevoeging is voor de 850/V70 en S70 rijder is zeker!
Ik hoop het komende jaar zelf een Volvo 850/S70 turbo aan te schaffen..
Of voor erbij, of ter vervanging van de S80.
Indien de 850/S70  turbo ter vervanging komt, dan wordt dit wel een exemplaar wat onder handen wordt genomen.
Uiteraard eerst jullie befaamde stage "0", maar daarna met de nodige mods :angel:
Niets is zeker in het leven, dus beloftes doe ik daar niet over!
Voor hetzelfde geld rijd ik volgend jaar in een Alto uit '89

Jullie hebben "onze" Walter al voor advies e.d. maar wees niet bang om een eens een mailtje te droppen indien je denkt dat ik je ergens mee kan helpen.

Vooralsnog een goed weekend gewenst en misschien tot later!
En onthoud: die lekkere 5 cilinder roffel komt  nooit meer terug, geniet en blijf genieten!! :police:

Groeten,

Erik (helaas Extreme 850 )

blauweroffel

Wout309t

Welkom hier, leuk dat je over een 850-achtige denkt in de toekomst.
Gewoon doen joh... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

rifwachter

Hallo,

Welkom op het forum.

Maar deze S80 wisselen voor een 850 ?     :o

Prachtige S80 heb je.

Rene

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

petrolhead

Hoi Erik,

Leuke intro. Goed om te horen dat een 850 of S70 turbo door je hoofd spookt ;).

Waarom komen eigenlijk de vijf cilinders niet mee terug?

groeten charles

rifwachter

Citaat van: petrolhead op 10-09-2010 16:38:37
Hoi Erik,

Leuke intro. Goed om te horen dat een 850 of S70 turbo door je hoofd spookt ;).

Waarom komen eigenlijk de vijf cilinders niet mee terug?

groeten charles

Hij zal vast het geluid bedoelen, moet je nu eens naar de dealer gaan en naar een nieuwe vijf cilinder luisteren.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Hoi Erik, leuk intro en een hele mooie S80.  Mooi dat je ook bezig bent voor een 850 of S70 en idd is het helaas bekend dat de 5-cilinders niet meer terugkomen bij Volvo.

@charles: ivm milieu-eisen komen de 5-cil niet meer terug. Wist dit al van Harm Rutten van de Volvo Rutten Groep.

Walter

als je al kan luisteren... Je hoort weinig hoor. Dat mis ik met de huidige koets, die 2.0 in mijn 850 brulde veel beter. maar lekker is dat, let je ff niet op en wordt je naam misbruikt... erik, welkom hoor :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rifwachter

De nieuwe S60 is zelf te koop met een 2.0 vijf cilinder diesel  ;D

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Saint

Citaat van: blauweroffel op 10-09-2010 16:23:15
Welkom, een wel zeer uitvoerige intro

BR

Mag ook wel, hij heeft zich 7 jaar 'ingehouden'..  ;)

Leuk en interessant voorsteldraadje, en mooie auto Erik!

Die naam wijzigen moet volgens mij wel kunnen, al praat ik dan volledig voor mijn beurt en met niet al te veel kennis van zaken...

Welkom als actieve deelnemer op het forum, ik denk dat jouw expertise meer dan welkom is!

No shirt no shoes, no pinball

FGG

Welkom op 't Forum, Erik.

Je hebt wel een errug mooie S80, geweldige kleur. En die S80 inruilen voor een 850?  :eusa_naughty:

Hopelijk kunnen we hier nog eens gebruik maken van je kennis.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jan piet

Zo, dan zijn we eindelijk weer verlost van zo'n anonieme meelezer  ;D
Welkom, en idd mooie S80! Waarom de stap vooruit naar een 850 / 70?

Gr,JP

Sem

Citaat van: Extreme850 op 10-09-2010 16:14:19

En het leuke is, we hebben hem zelf aan de 1e klant verkocht!
Wij maken van elke aflevering een foto en bewaren deze.

Groeten,

Erik (helaas Extreme 850 )

Oh? Heb je ook een foto van mijn auto dan?  ;D

Wat een prachtige S80...  een droom voor me...

Welkom!

UserID6342

Citaat van: rifwachter op 10-09-2010 16:52:22
De nieuwe S60 is zelf te koop met een 2.0 vijf cilinder diesel  ;D
Is toch een 4 cilinder had ik begrepen ??