JAWEL EINDELIJK EEN V70 BEZITTER!!!

Gestart door Rick3, 10-09-2010 21:07:09

Vorige topic - Volgende topic

Rick3

Na langlang zoeken is het dan ineens snel gegaan, liep tegen mijn ideale V70 2.5 aan (zwart, de juiste velgen, bigfrontradio, trekhaak, leer, in goede staat, niet teveel km's...). Het enige wat ontbrak was de automaat - na vanmiddag de auto opgehaald te hebben is automaat wens vergeten. Wat een te gekke auto zeg, helemaal toppie!!!
Op korte termijn ook maar voorzien van LPI (hoewel meer dan de helft van de aanschafprijs investeren in een LPI installatie wel gek aan voelt moet ik zeggen).

Een vraag; heb morgen een beurs dus kan de auto meteen goed gebruiken. Krijg echter met geen mogelijkheid de bagagerolhoes eruit..... geen kniksysteem of wat dan ook te ontdekken. De rolhoes schijnt ook vervangen te zijn, kan het zo zijn dat deze niet demontabel is oid?
Komende periode zullen ongetwijfeld meerdere gebruikersvragen komen!!

Groet,
Rick

elianmars

Als je een eindkap van de rolhoes richting de rolhoes zelf trekt, kun je deze uit de zijkant/bekleding trekken (zit met twee dopjes in twee gaatjes vast). Daarna kun je de andere kant ook uit de zijkant trekken.

Beetje rustig aan doen, want het is nogal fragiel. Beetje slecht gemaakt door Volvo.

)()()sT

Welkom, wat een enthousiasme, leuk.
Inderdaad een de kappen naar "binnen" duwen, dan trek je de kap uit de zijbekleding. Voorzichtig :)

Rick3

begon vanavond aan mn hersenactiviteiten te twijfelen, meerdere malen achterin de 'kattebak' proberen om de rolhoes los te krijgen.....
HET IS GELUKT, mijn dank! En wat kan er een boel in zeg!

volvobug

Citaat van: Rick3 op 10-09-2010 21:45:45
En wat kan er een boel in zeg!

Welkom, goede keuze!

En er kan nog meer in als je de achterbank neerklapt  :eusa_shhh:

Er er kan nog meer in in als je de zittingen van de achterbank verwijdert: omhoog klappen, onder de zitting aan de scharnierpunten zie je rode klemmen zitten, deze uitklappen en de zittingdelen eruit tillen  :eusa_shhh: :eusa_shhh:

Er er kan nog meer en zeker iets langers in als je de rugleuning van de bijrijderstoel naar voren klapt: onderaan de rugleuning achterzijde zitten 2 kleine hendeltjes, omlaagdrukken en klappen maar  :eusa_shhh: :eusa_shhh: :eusa_shhh:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Geert-Jan

Heerlijk hè zo'n V.

Ik heb er gelijk nou ja binnen 2 maanden een LPI installatie in laten leggen door Mesman.

Geen moment spijt gehad en een heerlijk gevoel als je gaat tanken en met Lpi geen vermogens verlies. :eusa_dance:
Zeker het overwegen waard.

Volvo850Club lidnr.0504409

Justin-850

Welkom en gefeliciteerd met deze aanwinst :D

Enne, hebben we al gesmeekt om FOTO'S?? :P

Siemen

Welkom, ik had hetzelfde, ook een LPI laten inbouwen. Was bijna net zo duur als de Volvo zelf. Zit er nu een paar dagen in en ben erg tevreden.

StefanCJ

Welkom op `t forum en veel plezier met je V70. LPI is een aanrader, zeker als je verwacht een aantal jaar met de auto te blijven rijden (en dus ook wat kilometers maakt).

Enne ... We zijn hier dol op foto`s!  ;)

bas_v70

welkom !

ik heb de eerste week ook zitten prutsen met die rolhoes !

groet,
Bas

Rick3

Aan de foto's wordt gewerkt - 't weer zit ff niet mee.....
Nu nog iemand die me kan helpen mn SC900 werkend te krijgen en dan ben ik helemaal happy.

V70 gaat komend weekend naar onze huismonteur om te checken, is ie helemaal toppie maak ik volgende week een afspraak bij gasboer te Wezep!!

Robster480

Citaat van: Rick3 op 14-09-2010 23:42:05
Aan de foto's wordt gewerkt - 't weer zit ff niet mee.....
Nu nog iemand die me kan helpen mn SC900 werkend te krijgen en dan ben ik helemaal happy.

V70 gaat komend weekend naar onze huismonteur om te checken, is ie helemaal toppie maak ik volgende week een afspraak bij gasboer te Wezep!!

Wat werkt er niet aan je SC-900? Gasboer in Wezep zeg je, dan woon je hier bijna om de hoek ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Rick3

Ik begon al te twijfelen of er echte rofferlaars in de buurt zouden zijn!

Druk de slede met de cassette erin in de SC900 en het blijft vastzitten en steekt nu 8cm uit de  bigfront (het geheel lijkt nu een bekerhoud systeem). Totaal geen beweging in te krijgen......

Nu zegt de garage 'palletje / pennetje gebroken dus niet los te krijgen dus ruilsysteem a 360EUR'.
Heb jij hier ervaring mee? Kun jij m uit elkaar halen?

Geert-Jan

Citaat van: Rick3 op 15-09-2010 07:58:35
Ik begon al te twijfelen of er echte rofferlaars in de buurt zouden zijn!

Druk de slede met de cassette erin in de SC900 en het blijft vastzitten en steekt nu 8cm uit de  bigfront (het geheel lijkt nu een bekerhoud systeem). Totaal geen beweging in te krijgen......

Nu zegt de garage 'palletje / pennetje gebroken dus niet los te krijgen dus ruilsysteem a 360EUR'.
Heb jij hier ervaring mee? Kun jij m uit elkaar halen?

Ben benieuwd hoe het met die sc-900 afloopt, ik heb hier een sc-901 liggen waar de lade niets meer van doet. :eusa_wall:
Gelukkig wel een werkende sc-900 in de R  :eusa_whistle:

Misschien eens contact met Thuur leggen?
http://thuurbo.nl/site/multimedia.html

Volvo850Club lidnr.0504409

Siemen

Wezep is ook bij mij om de hoek maar ben helaas zelf zo handig als een bos wortels dus kan je niet helpen met je 900 Krijg jij ook korting bij Boertien in Wezep. Ik had een superdeal na een gesprek met Boertien zelf. Anders stuur maar even een pb hoe dat ging.