De roffel is ook goedgekeurd door ons katje :)

Gestart door arjan_de_jong, 13-09-2010 23:19:18

Vorige topic - Volgende topic

hayke

Ha Leuk!

Wij hebben voor onze donderstenen speciale autogordels (!) voor achterin, maar dit is een veel betere plek om vervoerd te worden :-D

elmarconi

Citaat van: Dirk342 op 14-09-2010 19:14:06
Euh... moet je maar eens een kat hebben die in je auto heeft gepist, dag auto, beurt geen euro meer terug voor het ding en de lucht krijg je er nooit meer uit.

Ik hoor dat ook wel eens over rokersauto's. En ik heb wel eens een proefrit gemaakt in een V70 waar de natte hondelucht ook niet mals was.
En ik ken nog een verhaal van een inbreker op een lederen stoel...  :eusa_whistle:

--
Autogas Inside . . .

arjan_de_jong

Als hij in de auto zit blijf ik hem wel goed in de gaten houden hoor... Hij moet geen nageltjes gebruiken want dan gaat hij net zo hard weer door het raam naar buiten... :P

Ook op de auto zitten / liggen moeten ze niet doen en dat weten ze. Enkel even aankijken is tegenwoordig genoeg...

thuur

Citaat van: elmarconi op 14-09-2010 23:51:05
Citaat van: Dirk342 op 14-09-2010 19:14:06
Euh... moet je maar eens een kat hebben die in je auto heeft gepist, dag auto, beurt geen euro meer terug voor het ding en de lucht krijg je er nooit meer uit.

Ik hoor dat ook wel eens over rokersauto's. En ik heb wel eens een proefrit gemaakt in een V70 waar de natte hondelucht ook niet mals was.
En ik ken nog een verhaal van een inbreker op een lederen stoel...  :eusa_whistle:

Ja, natte-hondenlucht is erg naar inderdaad. Ik heb een keer een auto hier gehad waarin ik heb geweigerd proef te rijden.

Gr :eusa_sick:

arjan_de_jong

Pff vertel mij wat.. krijg wel eens auto's van klanten die ik naar binnen moet rijden de brug op met nog een hond achterin. Pfff We gebruiken altijd stoelhoezen op het werk maar bij sommige auto's weet ik niet of ik hem nodig heb om de stoel niet vies te maken of om mijn overal schoon te houden... ::)

thuur

Citaat van: arjan_de_jong op 15-09-2010 22:51:58
Pff vertel mij wat.. krijg wel eens auto's van klanten die ik naar binnen moet rijden de brug op met nog een hond achterin. Pfff We gebruiken altijd stoelhoezen op het werk maar bij sommige auto's weet ik niet of ik hem nodig heb om de stoel niet vies te maken of om mijn overal schoon te houden... ::)

Nou de viezigheid is 1 ding, daar heb je een wasmachine voor. De reden dat ik geweigerd heb is omdat ik zeker wist dat ik ging flauwvallen binnen 5 minuten....

Gr