Remco stelt zich voor

Gestart door Remcodegekste, 14-09-2010 15:03:06

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Hey Remco, welkom op het forum.

Mooie 855, prachtige kleur!

Maar wat zit er op je achterspoiler?
Racestriping met een verdikking? Of zie ik het niet goed..

Gr-Martijn die je veel fijne km's toewenst ;)

Remcodegekste

Euhh, daar is de lak van spoiler beschadigd en met deze subtiele stiping bijgewerkt... ???

Ik ben er nog niet uit of ik het laat bijwerken of het wel grappig vind..
Er zit nog een plekje op de spoiler dus ik denk dat het spuiten wordt.

Voorlopig maar even laten zitten dan kijk ik rond het voorjaar wel weer.  ;D

Remcodegekste

Goedemorgen,

Update van mijn voorstelronde, :police:

Gisteren bij Marans in Veldhoven gebruikte dakstrips voor de A-stijl gekocht voor € 80,-. Niet voor nix maar wel in excellente staat en van een V70, dus met regenafvoer. Henry bedankt voor de tip  :D

Heb de afweging gemaakt tussen de bestaande te restaureren voor ca €40,- (primer, lak en toebehoren) en anderhalve dag  bezig zijn voordat ze er weer op kunnen, of de easy way, en ben blij met de gemaakte keuze..

Binnen 10 minuten zaten ze erop en 2 minuten later in de gekookte lijnolie, alsof het nooit anders geweest was. Kortom ik zie het verschil, de rest der mensheid niet.. Gaat erom dat ik het zie.. :o

P.s. aangeboden : 2 te restaureren estate dakstrips... niet duur.

Ook een messing tandwieltje gehaald voor de odo-meter bij ETS in Oosterhout, nu nog inbouwen. Verwacht geen grote problemen maar wil er toch min. een halve dag voor uittrekken. iets voor volgende week..

Na een heerlijk relaxte rit van Roosendaal naar Veldvoven en terug, dakje open, najaarszonnetje op de bol nog een Golf TDI in een stoplichtsprint eraan herinnerd dat er snellere auto's dan de zijne rondrijden.. Doei. Nogmaals, ik kom uit een Cuore...

Natuurlijk loop ik ook tegen zaken aan:
- Na de stoplichtsprint ging het ABS-lampje branden. Auto geparkeerd, 12 minuten gewacht (daklijsten gemonteerd), starten,
  geen melding meer..  Ik heb bij de sprint alleen maar veel gas gegeven en niet of nauwelijks geremd. Kan dit aan de
  ABS-sensoren liggen??
- Bij het koud wegrijden hoor ik een soort van resonantie bij het schakelen van de automaat. De bak doet keurig zijn werk
  maar bij het overschakelen klinkt het net alsof er nog een seconde of 2 iets nadraaid. Als de motor en bak bedrijfstemperatuur
  hebben is het geluid weg.. Herkenbaar voor iemand?

Ik rij nu bijna een week rond in m'n 850, en ik moet weer zeggen WAT EEN BRILJANTE AUTO..
Loze kreet op dit forum want dat weten jullie al lang, maar ik heb het virus goed te pakken.

Zal e.e.d. foto's plaatsen hoe ze er nu bijstaat. Is al een heel verschil met de post van afgelopen maandag.
De helft van mij to-do lijstje is al afgestreept!! ;D

Groeten van Remco

Eric Kubbe

Welkom Remco, leuk dat lezen dat je er super blij met bent en dat je hem netjes aan het maken ben, ga zo door. Aparte kleur en zeker het poetsen waard. Succes en veel veilige km. Overigens is hier genoeg te lezen over je ABS, dat is niet geheel onbekend. :angel: